۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
تصویب کلیات طرح «ساماندهی تامین مسکن برای محرومین»
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خبر داد

تصویب کلیات طرح «ساماندهی تامین مسکن برای محرومین»

رئیس کمیسیون کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تصویب کلیات طرح تغییر رویه تخریب منازل غیرمجاز محرومین در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار با اشاره به نشست امروز(یکشنبه ۱۹ دی ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: روح اله ایزدخواه طرحی با عنوان «تغییر رویه تخریب منازل مسکونی غیرمجاز محرومین و ساماندهی تامین مسکن آنها» را ارائه کرده است که با حضور نمایندگانی از وزارت کشور، امور اراضی، کمیته امداد امام (ره) و کارشناسان مرکز پژوهش ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: ضمن اینکه طرح مزیت هایی دارد اما نباید فراموش کرد که خانه سازی در مناطقی که کاربری مسکونی ندارد، خارج از شهرها و خارج از طرح هادی روستاها صورت گرفته خلاف قانون بوده و دستگاه های قضایی با آن ها برخورد می‌کنند که این امر آسیب های اجتماعی ایجاد می‌کند، باید گفت که اصلی ترین بحث این است که چرا دستگاه های ذی ربط پیش از اقدام غیرقانونی ورود نمی کنند در واقع ترک فعل از وظیفه ذاتی شان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در نهایت با تصویب کلیات طرح مذکور، مقرر شد مرکز پژوهش ها بر روی نحوه تخریب آلونک ها و تامین مسکن برای محرومین کار کارشناسی کند و سپس بررسی جزییات در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha