۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
بروزترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی در مرکز استیل

بروزترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی در مرکز استیل

همانطور که از نام محصولات استیل مشخص است این محصولات از استیل ساخته می شوند. به همین جهت قصد داریم در ابتدا به توضیح مختصری از استیل بپردازیم.

به گزارش بازار، همانطور که از نام محصولات استیل مشخص است این محصولات از استیل ساخته می شوند. به همین جهت قصد داریم در ابتدا به توضیح مختصری از استیل بپردازیم، استیل آلیاژی بر پایه آهن بوده که کربن موجود در آن کم تر از ۲% است. استیل از ترکیب چند ماده با آهن به دست می آید. طی یک فرآیند شیمیایی عناصر گوناگونی مانند کربن(تا حداکثر۲ درصد)، نیکل و کروم به آهن اضافه شده و آلیاژ استیل به دست آید. اگر میزان کروم در آلیاژ استیل حداقل ۵/۱۰ درصد باشد به آن استنلس استیل یا استیل ضد زنگ گویند.

همین مقدار کروم باعث ایجاد لایه اکسید کروم بسیار چسبنده روی سطح استیل می شود و باعث ایجاد خاصیت مقاومت دربرابر خوردگی در استیل می شود همچنین از خوردگی های بعدی نیز جلوگیری شده که عملا موجب ترمیم خوردگی خواهد شد. قیمت محصولات استیل نسبت به قیمت آهن آلات ساختمانی و صنعتی بالاتر بوده و دلیل آن هم استیل به کار رفته در این محصولات است. از عوامل موثر بر قیمت محصولات استیل می توان نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت نفت و ... را نام برد. مجموعه مرکز استیل از معتبرترین تامین کننده های انواع محصولات استیل می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع محصولات استیل و همچنین خرید و فروش انواع محصولات استیل با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن ۵۵۵۳۳۳۲۶-۰۲۱ درارتباط باشید و یا به وب سایت مرکز استیل به آدرس https://markazsteel.com مراجعه نمایید.

ورق استیل

ورق استیل نیز همانند سایر محصولات استیل بر پایه آهن است و کم تر از ۲ درصد آن از کربن تشکیل شده است. میزان کربن به کار رفته در آلیاژ ورق استیل رابطه ی مستقیمی با مقاومت و سختی آن دارد به این صورت که هر چه مقدار کربن در این محصول بیشتر باشد مقاومت و سختی آن نیز بیشتر می شود ولی میزان شکل پذیری آن کم می شود. ورق های استیل طبق آلیاژی که دارند به دو سری۳۰۰ و ۴۰۰ تقسیم بندی می شوند که سری ۳۰۰ دارای خاصیت ضد زنگ بوده و انواع مختلف ۳۰۴، ۳۰۵، ۳۱۶، ۳۲۱، ۳۴۷ را دارد. سری ۴۰۰ در زندگی روزمره و وسایل کوچک کاربرد دارد. از موارد موثر بر قیمت ورق استیل می توان مواردی چون میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت ارز و دلار و ضخامت ورق استیل را نام برد.

بروزترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی در مرکز استیل

لوله استیل

لوله استیل به شکل استوانه ای تو خالی است و به دلیل داشتن سطح صاف و صیقل به راحتی قابل شستشو و نظافت است، به صورتی که به سادگی با یک دستمال مرطوب سطح آن پاک خواهد شد. جنس این محصول همانطور که از نام آن مشخص است استیل می باشد و نیکل موجود در آلیاژ آن باعث ایجاد خاصیت ضد زنگ در این محصول شده است علاوه بر این کربن موجود در آلیاژ آن نیز سبب بالا بردن مقاومت لوله استیل را در برابر خوردگی می شود. از این محصول در صنایعی

مانند صنایع پتروشیمی، کارخانجات مواد غذایی، کارخانجات داروسازی، تولید انواع محصولات شیمیایی، ساخت نرده و حفاظ و همچنین در دکوراسیون داخلی و ... استفاده می شود. لوله استیل طبق نوع آلیاژ به کار رفته در آن به سه نوع ۳۰۴، ۳۱۶، ۲۰۱ و بر اساس شکل ظاهری به لوله استیل بدون درز و درزدار تقسیم بندی می شود. گرید آلیاژ همچنین برند و کیفیت لوله استیل بر قیمت این محصول موثر هستند از جمله عوامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت لوله استیل می توان میزان عرضه و تقاضا، شرایط روز بازار را نام برد علاوه بر این موارد در کشور ما لوله استیل در گروه کالاهای وارداتی قرار گرفته است همین امر باعث شده نرخ ارز در قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد.

بروزترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی در مرکز استیل

ضایعات استیل

از برش خوردن ورق استیل، قراضه ها، سوفاره ها و پرتی ها در کارگاه ها و کارخانجات تولیدکننده محصولات استیل و محصولات استیلی که از رده خارج شده اند ضایعات استیل به دست می آید. ضایعات استیل به صورت مجدد فراوری و بازیافت شده و به چرخه تولید باز می گردند تا از آن ها برای تولید محصولات جدید استفاده شود. از عوامل موثر بر قیمت ضایعات استیل قیمت استیل، نرخ ارز، قیمت دلار و وضعیت بازار را می توان نام برد. لازم به ذکر است از آنجایی که خریدار ضایعات استیل یکی از عوامل مهم موثر بر قیمت این محصول می باشد به همین جهت توصیه می شود برای فروش و یا خرید ضایعات استیل قیمت آن را از شرکت های معتبر استعلام بگیرید.

بروزترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی در مرکز استیل

مجموعه مرکز استیل با بیش از ۵۰ سال تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه بوده و از آنجایی که تعامل صادقانه و تداوم در همکاری از اصول و اولویت های این مجموعه است بهترین خریدار ضایعات شما می باشد. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن ۵۵۵۳۳۳۲۶-۰۲۱ با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha