۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
ازسرگیری پرواز کویت به اصفهان از امروز | پروژه بندر خشک راکد مانده است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ازسرگیری پرواز کویت به اصفهان از امروز | پروژه بندر خشک راکد مانده است

اصفهان- نقش، معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: از امروز پرواز کویت به اصفهان از سرگیری می‌شود.

امیررضا نقش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به برگزاری جلسات منظم و فشرده کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری اصفهان، اظهار کرد: در این جلسات پیگیر مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی هستیم و هر هفته به ۶۰ پرونده بانکی و غیربانکی رسیدگی می‌کنیم که خوشبختانه تعداد پرونده‌های بانکی به صفر تقلیل یافته است.

وی افزود: از امروز پس از دو سال پرواز کویت به اصفهان از سرگرفته می‌شود و درصدد احیای پرواز مستقیم از کشور عمان به اصفهان هستیم.

ایرلاین تخصصی اصفهان کلید می‌خورد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ایرلاین شرکت فولاد مبارکه به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: با رفع یک سری مسائل امیدواریم در چندماه آینده شاهد ایرلاین اختصاصی در اصفهان باشیم و این شرکت سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده است که با دو هواپیما تا عید نوروز آغاز شود.

نقش وی با اشاره به راکد ماندن پروژه بندر خشک یا دهکده لجستیک، تصریح کرد: این پروژه در صدر اولویت معاونت اقتصادی استانداری اصفهان است و هر لحظه پایش می‌شود تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

پروژه ساخت شهرک طلا و جواهر در استان اصفهان در حال تکمیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به پویایی کارگو ترمینال هوایی بیان کرد: پروژه ساخت شهرک طلا و جواهر در استان اصفهان درحال تکمیل است.

وی گفت: متاسفانه استان اصفهان فاقد منطقه ویژه اقتصادی است که اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی در شهرضا از شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تجاری در مرحله نهایی است.

نقش به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شرق استان اصفهان اشاره‌ای کرد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شاهین شهر هم یکی دیگر از اهدافی است که مصوبه مجلس شورای اسلامی را اخذ کرده است و سازمان مسئول آن در حال تعیین شدن است.

کمبود نیروی انسانی ماهر برای واحدهای تولیدی اصفهان
با تایید کمبود نیروی انسانی ماهر برای واحدهای تولیدی، گفت: برای عبور از این بحران اجتماعی-فرهنگی نیازمند اجرای «سند ملی مهارت» هستیم و نقش وزارت آموزش و پرورش و علوم هم در کنار آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند در برونرفت از این مساله موثر باشد.

کد خبر: ۱۲۸٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha