۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
 کیفیت آرد و نان در ساری برهم خورده است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کیفیت آرد و نان در ساری برهم خورده است

ساری- محمودی، عضو اتحادیه آرد و نان مازندران با اشاره به مشکلات موجود در این صنف گفت: کیفیت آرد طی دو ماه اخیر نامطلوب بوده و بهم خورده است.

علی اصغر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه کیفیت آرد ونان در استان طی ماه های اخیر برهم خورده است، اظهار داشت: متاسفانه هیچ نهادی در این زمینه پاسخگو نیست و همه مسائل را از چشم نانوایان می بینند.

وی بزرگترین مشکل کنونی نانوایی های استان را آرد بی کیفیت و سهمیه پایین آرد بیان کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود سهمیه ساعت ۸ شب به بعد شاهد تعطیلی نانوایی ها هستیم.

رئیس سابق اتحادیه آرد و نان ساری با عنوان اینکه سهمیه روزانه آرد در مرکز استان طبق اعلام غله ۲۰ هزار کیسه در روز است، افزود: در حال حاضر به دلیل کمبود سهمیه آرد شاهد عرضه بین نانوایی ها هستیم درحالی که قاچاق خارج از شبکه صورت نمی گرد.

محمودی با بیان اینکه به دلیل مشکلات موجود در این صنف و برآورده نشدن نیازها حدود دو ماه قبل از سمت خود استعفا کردم، افزود: محدودیت سهمیه آرد، نانوایی های استان را دچار مشکل کرده است درحالی که شاهد حضور مسافران و جمعیت شناور زیادی در استان هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه حمل آرد دوباره به شرکتی داده شد که بیشترین انتقاد نسبت به آن در سال های قبل وجود داشت و باید بازنگری در این زمینه صورت گیرد.

رئیس سابق اتحادیه آرد و نان ساری شمار نانوایی های فعال در ساری را ۷۵۰ واحد بیان کرد.

کد خبر: ۱۲۸٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha