۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
خانه فرهنگ تلاش و کار افتتاح شد/ برگزاری همایش مدافعان ولایت
به همت شرکت «گهرزمین» در سالگرد شهادت شهید سلیمانی؛

خانه فرهنگ تلاش و کار افتتاح شد/ برگزاری همایش مدافعان ولایت

کرمان- شرکت معدنی و صنعتی «گهرزمین» به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی ضمن افتتاح خانه فرهنگ تلاش و کار و پایگاه بسیج مقاومت شهید سلیمانی اقدام به برگزاری نمایشگاه و همایش مدافعان ولایت کرد.

به گزارش بازار، با حضور مدیر عامل شرکت گهر زمین محمد فلاح، حبیب الله جلیلی، مدیرکل استان های وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، اسماعیلی مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمان، فرماندار سیرجان و جمعی از مدیران این شرکت همایش مدافعان ولایت برگزار شد. این مراسم به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت گهر زمین در سخنانی شهید سلیمانی را الگویی برجسته برای جوانان دانست و گفت:‌ حاج قاسم سلیمانی کسی بود که ناگفته های زیادی دارد و باید توجه داشته باشیم که شهید سلیمانی نقش بسیار مهمی در نابودی داعش و امنیت دنیا دارد و اگر قاسم نبود دمشق به تصرف داعش درمی آمد و درعراق هم تا نزدیکی های مرز ایران آمده بودند که اگر حضور به موقع شهید سلیمانی نبود الان کشور ما هم وضعیتی مثل افغانستان پیدا می کرد.

محمد فلاح افزود: شهید سلیمانی تنها کسی بود در زمانی که داعش به سرعت تمام شهرهای سوریه و عراق را به تصرف خودش در آورده بود با حضور سریع و به موقع و در میدان عمل و با جمع کردن سپاه بدر و با به وجود آمدن نیروهای مردمی و سازماندهی آنها و همچنین ایجاد وحدت در بین اقوام و گروه های مختلف عراق و سوریه توانست در مقابل این گروه پست و وحشی بایستد.

سرمایه گذاری ۳ میلیارد یورویی در بردسیر
مدیر عامل گهر زمین در مورد فعالیت های شرکت گهر زمین اظهار داشت: شرکت گهر زمین با همت مهندسین توانمند خود توانسته توسعه هایی بسیار خوبی داشته باشد ودر ایام الله دهه فجر اولین کارخانه کلنگ زنی می شود و پس از ان کارخانه های ریخته گری و ذوب کلنگ زنی خواهد شد که سرمایه گذاری ۳ میلیارد یورویی در منطقه بردسیر صورت می گیرد.

فلاح افزود: شرکت گهر زمین در جنوب استان نیز اقدامات توسعه ای بسیار خوبی در دستور کار دارد و تمام مراحل آن انجام شده است که تحولات عظیم و خوبی صورت خواهد گرفت که همه با همت جوانان غیور این مرز و بوم می باشد.

افتتاح اولین شعبه «خانه فرهنگ کار و تلاش»
در این مراسم اولین شعبه «خانه فرهنگ کار و تلاش» و همچنین «واحد بسیج مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» افتتاح شد.

حبیب الله جلیلی مدیر کل امور استان های وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در گفتگویی گفت: شورای هماهنگی استان کرمان به ریاست مدیر کل امور اجتماعی استان و ۱۲ دستگاه زیر مجموعه ماهانه در استان جلساتی برگزار می کنند که موانع و مواردی که در این دستگاه ها وجود دارد را بررسی کرده و تا حصول نتیجه و رفع موانع پی گیری لازم را انجام می دهند.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه بسیج و مرکز خانه فرهنگ کار و تلاش اظهار کرد: امیدواریم افتتاح این مرکز بتواند در بهره وری نیروی کار ما را در کارگروه هایی که مربوط به این قسمت هست افزایش دهد و به همین دلیل امروز در مجموعه شرکت گهرزمین بودیم.

سرهنگ علی دستوری فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران سیرجان نیز در این مراسم گفت: برای تقویت و توسعه بسیج یکی از اهداف ما افتتاح پایگاه مقاومت در سطح شهرستان می باشد.

وی ادامه داد: یکی از جوامع هدف ما نیز جامعه کارگری و کارخانجات هستند که در گذشته فقط ۲ پایگاه در کل مجتمع گل‌گهر وجود داشت که امروز مجوز ایجاد ۲ پایگاه داده شده که یک پایگاه در شرکت گهر زمین با نام پایگاه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شرکت توسعه آهن وفولاد افتتاح شد.

در پایان این مراسم به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت شهید سلیمانی به عزاداری و سینه زنی پرداختند واحکام مسئولان پایگاه های مقاومت به آنها داده شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha