۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
عزم ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکلات سیل زدگان جنوب کرمان
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد

عزم ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکلات سیل زدگان جنوب کرمان

کرمان_ سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: مجموعه دستگاه ها در سیل جنوب کرمان وارد کار شدند و یک سلسله اقداماتی را در جهت کاهش آلام مردم در مناطق سیل زده انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، عارف نوروزی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) چند کار را هدف داده که سریع تر انجام دهد.

وی گفت: یکی از مشکلات پیش آمده در سیل اخیر از بین رفتن احشام مردم در مناطق عشایری و روستایی است که ما از طریق هولدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در جهت تامین بخشی از احشام تلف شده اقدام می کنیم تا دام های سازگار با محیط را بتوانیم برای مردم تامین کنیم.

وی اضافه کرد: مقدار قابل توجهی از وسایل زندگی مردم در سیل از بین رفت و در این رابطه هم ما مسئولیت را پذیرفتیم تا خانوارهایی هم که اسباب و اثاثیه شان از بین رفته را تحت پوشش قرار دهیم.

نوروزی ادامه داد: یک سلسله مباحثی در زمینه مشکلات ایجاد شده در بخش اشتغال نیز پیش آمده که بنیاد برکت ستاد اجرایی امام این مساله را پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مشکلاتی در زمینه زیرساخت ها، محل زندگی مردم و محل نگهداری احشام وجود دارد در این زمینه تصمیماتی گرفتیم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این زمینه نیز مشارکت خواهد داشت تا مشکل را برطرف کرده و به صفر برسانیم.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha