۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
راه اندازی ۳۱۴ کارخانه با حمایت بانک صنعت در کشور
مدیرعامل بانک صنت و معدن خبر داد

راه اندازی ۳۱۴ کارخانه با حمایت بانک صنعت در کشور

تنکابن_ مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: این بانک در ایجاد و راه اندازی ۳۱۴ واحد صنعتی و تولیدی در کشور مشارکت کرده است.

حسین مهری در حاشیه بازدید از واحد صنعتی در غرب مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حمایت این بانک برای راه اندازی و فعالیت ۳۱۴ واحد تولیدی و صنعتی در کشور اظهار داشت: برای تکمیل و حمایت از طرح های صنعتی و تولیدی در کشور آمادگی داریم.

وی با اظهار اینکه باید محرومیت مازندران رفع شود، برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان وعده حمایت داد و گفت: حاضر به راه اندازی سیستم بانک الکترونیک در دفاتر واحدهای تولیدی هستیم.

وی بابیان اینکه کشور به دو میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب ام دی اف نیاز دارد، گفت: راه اندازی واحدهای تولیدی ام دی اف برای بانک صنعت و معدن دارای اهمیت بسزایی است.

مهری با اشاره به ناتمام ماندن کارخانه چوب افشرده در غرب مازندران، گفت: این کارخانه که با حمایت بانک صنعت و معدن تاسیس شد، سال ها منتظر بهره برداری است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: برای تکمیل این طرح تولیدی هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن پرداخت می شود و امیدواریم تا پایان به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۱۲۸٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha