۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
ضبط و معدوم سازی ۲۱ تن فرآورده دامی غیربهداشتی در آذربایجان غربی
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی خبر داد

ضبط و معدوم سازی ۲۱ تن فرآورده دامی غیربهداشتی در آذربایجان غربی

ارومیه- مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت : طی بازرسی های انجام شده در ایام نوروزی، ۲۱ تن و ۷۵۴ کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در استان کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

به گزارش خبرنگار بازار، کامیار داهیم عصر دوشنبه در جمع مدیران سازمان دامپزشکی استان اظهار داشت: پنج هزار و ۱۶۰ نوبت بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد. 

وی ادامه داد: طی این بازرسی ها مقدار ۲۱ تن و ۷۵۴ کیلو گرم انواع فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

داهیم افزود: در این راستا تعداد ۱۰۱ مرکز عرضه متخلف پلمپ و ۲۳ مورد به مراجع قضایی و به ۸۰ مورد شکایت مردمی در ایام نوروز نیز پاسخگویی و مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی از همکاری ۳۵ اکیپ نظارتی ستادی و بازرسی عملیاتی استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حجم کاری انجام شده بر حسب  هشت هزار و ۱۶۰ نفرساعت در سطح استان خبر داد.

وی از مردم استان خواست تمامی فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را در اسرع وقت اطلاع رسانی کنند تا برخورد قانونی با متخلفین بهداشتی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۲٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha