۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
وجود ۲۰ واحد مسکن مهر نیمه تمام در گلستان| سایر واحدها خودمالک هستند
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

وجود ۲۰ واحد مسکن مهر نیمه تمام در گلستان| سایر واحدها خودمالک هستند

گرگان- محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از عدم تکمیل ۲۰ واحد مسکن مهر در استان خبرداد و گفت: سایر واحدها خودمالک بوده و ما تعهدی برای تکمیل آن ها نداریم.

به گزارش خبرنگار بازار، در روزهای گذشته خبری مبنی بر وجود هزار مسکن مهر نیمه تمام در گلستان، منتشر شد که واکنش بسیاری از شهروندان را در پی داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این خصوص به خبرنگار بازار گفت: کلیت این موضوع این نیست که هزار واحد مسکن مهر در گلستان ناتمام است.

حسین محبوبی افزود: در گلستان ۲۰ واحد مسکن مهر ناتمام وجود دارد که آن هم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیمانکار مشغول به فعالیت است.

وی بیان کرد: اما یکسری پروژه هایی داریم که خودمالکی بوده و از وام مسکن مهر استفاده کرده اند؛ نام این واحدها پروژه مسکن مهر نیست و تنها از تسهیلات مسکن مهر بهره مند شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در جلسه شورای مسکن استان در خصوص این واحدهای نیمه تمام توضیحاتی ارائه شد و پیشنهاد دادیم این واحدها در قالب پروژه های طرح ملی مسکن درآمده تا تکمیل شوند.

محبوبی اضافه کرد: این واحدها می‌توانند در قالب طرح جهش مسکن مطرح شده تا پروژه از حالت توقف خارج شود وگرنه ما تعهدی در خصوص تکمیل این واحدها نداریم.

وی عنوان کرد: مادر گلستان مسکن مهر فاقد متقاضی نداشته و همچنین تعداد واحدهای تکمیل نشده هم بسیار اندک است.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha