۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳
ارزش بیت کیون به بالای ۱۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت
غول بانکی گلدمن ساکس اعلام کرد:

ارزش بیت کیون به بالای ۱۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت

غول بزرگ بانکی و سرمایه گذاری جهان، یعنی گلدمن ساکس با انتشار گزارشی تحلیلی، برآورد کرده که قیمت بیت کوین به بالای ۱۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار، بر اساس گزارش تحلیلی منتشر شده توسط غول صنعت بانکداری و سرمایه گذاری «گلدمن ساکس»، صعود بیت کوین به افزایش قیمت طلا منجر خواهد شد.

این بانک در تحلیلی به مشتریان خود در تاریخ ۴ ژانویه گفت که ارزش بازار بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال احتمالاً به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مقیاس پذیری بیت کوین در قبال سایر ارزهای دیجیتال، احتمالا رو به افزایش خواهد گذاشت.

با نگاهی به ارزش بازار تعدیل شده بیت کوین، این ارز دیجیتال حدود ۲۰ درصد از کل بازار "ذخیره ارزش" را که در حال حاضر تحت سلطه طلا است، تشکیل می دهد. حامیان بیت کوین - از پل تودور جونز گرفته تا آنتونی اسکاراموچی، از بیت کوین به عنوان ابزار ذخیره ارزش و دارایی محافظ در برابر تورم بات کارکردی مشابه طلا حمایت کرده اند.

به گفته گلدمن ساکس، اگر بیت کوین بخواهد ۵۰ درصد از بازار موسوم به "فروشگاه ارزش" را در اختیار بگیرد، ادر اینصورت حتمالاً قیمت این ارز دیجیتال به بیش از ۱۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت.

گلدمن ساکس همچنین تاکید کرد: بیت‌کوین ممکن است کاربردهایی فراتر از یک ابزار «ذخیره ارزش» داشته باشد – و بازار دارایی های دیجیتال بسیار وسیع تر از بیت‌کوین هستند – اما ما فکر می‌کنیم که مقایسه ارزش بازار آن با طلا می‌تواند به تعیین پارامترهایی در نتایج قابل قبول برای بازده بیت‌کوین کمک کند.

گلدمن قبلاً خاطرنشان کرد که بیت کوین علیرغم عملکرد ضعیف نسبت به سایر دارایی های بازار با توجه به نوسانات آن، یکی از دارایی ها با بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۱ بوده است.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha