۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
معرفی محتوای فیلم و فیلم های جدید ۲۰۲۲

معرفی محتوای فیلم و فیلم های جدید ۲۰۲۲

فیلم در واقع تلفظی گرفته شده از کشور فرانسه میباشد. از نام دیگر آن میتوان به مووی اشاره کرد که برگرفته شده از زبان انگلیسی میباشد.

به گزارش بازار، فیلم در واقع تلفظی گرفته شده از کشور فرانسه میباشد. از نام دیگر آن میتوان به مووی اشاره کرد که برگرفته شده از زبان انگلیسی میباشد. فیلم در لغت به معنای نوار باریک میباشد و چون اولین بار تصاویر متحرک به روی فیلم عکاسی ثبت میشدند و نیز به این وسیله نمایش داده میشدند، این نام به روی تصاویر متحرک ماند. ناگفته نماند که هم اکنون خود کلمه فیلم به صورت تخصصی تنها به تصایر متحرکی گفته میشود که در سینما پخش میشوند. فیلم هایی که پس از پایان اکران آنها در سینما، در تلویزیون نمایش داده میشوند فیلم سینمایی می نامند. فیلم هایی نیز که به صورت چند قسمت و یا اپیزود میباشند را سریال می نامند. اگر نیز فیلمی را در ابتدا به منظور پخش در تلویزیون بسازند و نیز تنها پخش اختصاصی در شبکه های تلویزیونی داشته باشد را فیلم تلویزیونی می نامند. به این صورت فیلم ها به دسته های فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال تقسیم میشوند.

کاربران به صورت معمول نسبت به سال های میلادی به دنبال محتوا های فیلم و سریال جدید هستند. دانلود فیلم جدید ۲۰۲۲ و دانلود فیلم جدید ۲۰۲۱ را میتوان از مورد علاقه ترین محتوا های کاربران شمرد. در سال های اخیر به منظور اینکه صنعت فیلم سازی و سینما توانسته با قدرت بیشتری وارد عمل شده و نیز فیلم ها و سریال های پرطرفداری را تولید کرده است، میزان علاقه کاربران نیز به تماشای فیلم جدید افزایش پیدا کرده است. در سال ۲۰۲۲ شاهد به انتشار رسیدن فیلم ها و سریال های جدید و پرطرفداری خواهیم بود. سایت ناب مووی نیز مانند همیشه به منظور راحتی کاربران محتواهای پر طرفدار سال ۲۰۲۲ در ژانر های متفاوت را معرفی کرده است. فیلم ها و سریال های پر طرفداری که در سال ۲۰۲۲ قرار است به انتشار برسند، تماما در سایت ناب مووی دارای یک پست مشخص و جدا بوده که کاربران بتوانند مطالب مورد نظر در رابطه با محتوا را مطالعه کرده و یا تریلر مربوط به آن را مشاهده کنند.

معرفی فیلم های جدید ۲۰۲۲ مورد انتظار

دانلود فیلم موربیوس morbius ۲۰۲۲

موربیوس یک فیلم جدید در ژانر ابر قهرمانی بر پایه شخصیتی به نام موربیوس محصول مارول کامیکس میباشد که در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. ساخت این فیلم بر عهده کلمبیا پیکچرز و استودیو مارول میباشد. فیلم موربیوس اولین فیلم و شخصیت ساخته شده توسط کمپانی مارول میباشد که شخصیت داستان فیلم از قدرت خون آشامی برخوردار میباشد. فیلم موربیوس morbius داستان مردی را روایت میکند که از یک بیماری خونی نادر رنج برده و در اداره ای مشغول به کار میباشد. حال این شخص قصد دارد خود را درمان کند که به موجب کار هایی که انجام میدهد تبدیل به یک خون آشام شده و نیز داستان فیلم رفته رفته به سمت یک تراژدی ترسناک خواهد رفت. این فیلم محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا در ژانر های اکشن، درام و ماجراجویی میباشد. مدت زمان فیلم جدید موربیوس ۱۰۸ دقیقه میباشد. با مراجعه به سایت ناب مووی قادر خواهید بود که به مشاهده تریلر رسمی این فیلم تا قبل از به انتشار رسیدن نسخه های با کیفیت بپردازید.

معرفی محتوای فیلم و فیلم های جدید ۲۰۲۲

دانلود فیلم بیستمین سالگرد بازگشت هری پاتر به هاگوارتز

یک ویژه برنامه به منظور تجدید دیدار از مجموعه فیلم های هری پاتر میباشد که در سال ۲۰۲۲ به انتشار رسیده است. این ویژه برنامه توسط اچ بی او مکش به نمایش گذاشته شده است. فیلم جدید هری پاتر به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار هری پاتر و سنگ جادو در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. فیلم بازگشت هری پاتر به هاگوارتز توسط استودیو های تلویزیون برادران وارنر و نیز به تهیه کنندگی کیسی پترسون ساخته شده است. به جرعت میتوان گفت کمتر کسی وجود دارد که مجموعه فیلم های هری پاتر را ندیده باشد. به همین سبب هری پاتر ۲۰۲۲ توانست مخاطبان را خیلی سریع به سمت خود بکشاند. نسخه های با کیفیت این فیلم به همراه پخش آنلاین به روی سایت ناب مووی قرار گرفته و کاربران قادر خواهند بود که به صورت رایگان به دانلود و تماشای نسخه های متفاوت و زیرنویس فارسی چسبیده فیلم هری پاتر جدید بپردازند.

معرفی محتوای فیلم و فیلم های جدید ۲۰۲۲

دانلود فیلم جدید جیغ scream ۲۰۲۲

در واقع این قسمت از جیغ را میتوان جیغ ۵ نامید. تاکنون ۴ قسمت از مجموعه فیلم های جیغ در سال های متفاوت و پیاپی به انتشار رسیده اند که تمامی قسمت های قبلی به صورت رایگان و در کیفیت های متفاوت به روی سایت ناب مووی قرار گرفته اند. دانلود فیلم جدید جیغ ۲۰۲۲ قسمت جدیدی از فرانچایز ترسناک فریاد محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا در ژانر های ترسناک، معمایی و دلهره آور میباشد. در فیلم جیغ ۵ زنی به زادگاه خود بازمیگردد که متوجه شور چه کسی مرتکب قتل های سریالی شده است. هم اکنون تریلر رسمی این فیلم به روی سایت قرار داده شده است که با مراجعه به پست مربوط قادر به تماشای آن خواهید بود.

معرفی محتوای فیلم و فیلم های جدید ۲۰۲۲

دانلود فیلم آواتار ۲ avatar

قسمت اول فیلم آواتر عنوان پر فروش ترین فیلم دنیا را به خود اختصاص داده است. پس از آنکه فیلم انتقام جویان: پایان بازی به انتشار رسید، فیلم آواتار ۱ جایگاه خود را از دست داد و این جایگاه را تقدیم به انتقام جویان کرد. بار دیگر پس از آنکه فیلم آواتر در رتبه دوم پر فروش ترین فیلم تاریخ قرار گرفت، بار دیگر در کشور چین اکران شد و جایگاه خود را پس گرفت. هم اکنون قسمت اول فیلم آواتار در رتبه اول پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما قرار گرفته است. آواتار ۲ دنباله فیلم آواتار ۱ میباشد که در سال ۲۰۰۹ به انتشار رسید. آواتار محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا در ژانر های اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی میباشد. کارگردانی فیلم آواتار را James Cameron بر عهده دارد. تریلر رسمی فیلم آواتار ۲ به همراه مطالب مربوط به فیلم در پست مخصوص به آن در سایت ناب مووی قرار داده شده است.

ناب مووی مرجع دانلود فیلم جدید ۲۰۲۲

وب سایت ناب مووی به عنوان مرجع دانلود فیلم ۲۰۲۲ و سریال جدید همواره در تلاش بوده است که جدید ترین محتوا ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین منظور دسته های مشخصی تعیین شده اند که کاربران بتوانند به مراجعه به آنها تمامی محتوای مورد نظر را در اختیار خود داشته باشند. به صورت مثال کاربران با مراجعه به وبسایت ناب مووی قادر خواهند بود که به هریک از دسته های دانلود فیلم جدید، دانلود فیلم ۲۰۲۱، دانلود فیلم ۲۰۲۲ و... رفته و تمامی فیلم ها و سریال های به انتشار رسیده در آن سال را دانلود کرده و مشاهده کنند.

تمامی سریال ها، فیلم ها و انیمیشن ها به صورت رایگان بوده و کاربران میتوانند به راحتی به دانلود بپردازند. از دیگر ویژگی ها میتوان به دانلود فیلم دوبله فارسی اشاره کرد. تمامی فیلم ها و سریال های مورد انتظار کاربران به صورت دوبله فارسی اختصاصی به روی سایت ناب مووی قرار گرفته و نیز نسخه های زیرنویس فارسی چسبیده و زبان اصلی نیز در دسترس میباشند. (امیدواریم که مطالب ارائه شده مورد پسند شما واقع شده باشد)

کد خبر: ۱۲۷٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha