۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
زیرساخت‌های انرژی در شهرک‌های صنعتی قم باید تأمین شود
استاندار قم:

زیرساخت‌های انرژی در شهرک‌های صنعتی قم باید تأمین شود

قم- شاهچراغی، استاندار قم بر ضرورت ساماندهی و تأمین زیرساخت‌های انرژی در شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی این استان تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در سی و چهارمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، با اشاره به وضعیت خشکسالی در سطح کشور و استان قم اظهار داشت: در چنین شرایطی بهینه‌سازی در مصرف انرژی و آب و مدیریت در توزیع از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی با اشاره به نیاز تولیدکنندگان و صنایع به زیرساخت‌های انرژی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز نسبت به بررسی دوباره انشعابات تخصیص داده شده به شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی اقدام کنند و ساماندهی این موضوع از اهمیت خاص برخوردار است.

استاندار قم با بیان اینکه برای توسعه استان قم و حل مشکل صنایع الزاماً باید تأمین انرژی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید عدالت در توزیع برق، آب و گاز مورد توجه شرکت‌های دولتی باشد.

وی پیگیری از طریق مبادی ذی‌ربط و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه برای تأمین زیرساخت‌های انرژی را ضروری دانست و تصریح کرد: نباید هیچ دستگاهی از نص صریح قانون عدول کند.

زیرساخت‌های انرژی در شهرک‌های صنعتی قم باید تأمین شود

نظارت بر روند تأمین ارزاق عمومی ضروری است
استاندار قم همچنین در دوازدهمین جلسه کار گروه تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی به ویژه بسیج در مباحث مرتبط با بازرسی از اصناف را مهم دانست.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و تنظیم بازار و نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده، اعم از نیروی‌های اداری و مردمی در دستور کار قرار گیرد.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم رصد و نظارت پیوسته بر بازار کالاهای اساسی اظهار داشت: در بحث ارزاق عمومی مردم، اولویت با تأمین نیاز جامعه و پیشگیری از کمبود ارزاق در بازار است.

وی همچنین به اهمیت اقناع و توجیه افکار عمومی در راستای اجرای قانون حذف ارز ترجیحی و آثار و تبعات اجرا و عدم اجرای آن اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی می‌توانند نقش بسزایی را در اقناع‌سازی برخی تبعات اجرای این قانون در جامعه و در صنوف تأثیرپذیر از این قانون ایفا کنند.

استاندار قم وضعیت کنونی بازار را مناسب و با ثبات نسبی دانست و ضمن تأکید بر لزوم تلاش در راستای تأمین و تنظیم میوه شب عید گفت: ضمن فراهم ساختن زمینه‌های اجرای شایسته قوانین و تصمیمات ملی در استان، باید از القای فضای ناامیدی در بین مردم پرهیز شود.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      0 0
      استاندار قم قبل فاجعه گرانی مسکن در سطح شهر قم در خصوص مجوز ساخت تا سه طبقه تجدید نظر کند