۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
۲ محصول جدید بانک رفاه در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

۲ محصول جدید بانک رفاه در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد

نهمین نشست شورای سیاست‌گذاری و برنامه ریزی تحول راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی مراسمی در حاشیه این نشست دیتا سنتر بانک رفاه توسط دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و از دو محصول جدید این بانک در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد.

براساس این گزارش، دیتا سنتر بانک رفاه که امروز افتتاح شد یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز فناوری اطلاعات کشور محسوب می شود و از ظرفیت فنی ویژه ای در مقایسه با مراکز مشابه برخوردار است.

«سامانه بتا» به عنوان بستری به منظور تامین اعتبار بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و «فرا رفاه» نیز نوع جدیدی از بانکداری مبتنی بر تکنولوژی های دیجیتال و هوش مصنوعی، محصولات جدید بانک رفاه کارگران هستند که در کنار افتتاح دیتاسنتر بانک مورد رونمایی قرار گرفتند و بهره برداری از آن رسما آغاز شد.

«سامانه بتا» به عنوان یکی از محصولات جدید بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که از طریق این بانک در راستای ارائه و تعریف طرح های مختلف تسهیلاتی و حمایتی فراهم شده است.
همچنین، فرا رفاه بانک رفاه کارگران نیز نوعی بانک دیجیتال است که به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان می پردازد.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha