۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
اعضای کمیسیون کشاورزی از مناطق سیل زده جنوب کشور بازدید می‌کنند
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

اعضای کمیسیون کشاورزی از مناطق سیل زده جنوب کشور بازدید می‌کنند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و ماموریت محوله از سوی رئیس مجلس با تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی از مناطق سیل زده جنوب کشور بازدید و میزان خسارات را بررسی می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص ماموریت قالیباف به کمیسیون‌های عمران و کشاورزی برای بررسی سیل اخیر در استان‌های جنوبی، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و ماموریت محوله از سوی رئیس مجلس به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی در مناطق سیل زده شهرستان‌های میناب و سیریک حاضر می‌شویم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پس از نظارت میدانی از شرق استان هرمزگان در شهرستان چابهار نیز حاضر می‌شویم تا از نزدیک خسارات سیل اخیر را بررسی کنیم، عنوان کرد: سیل به مزارع، باغات، نخیلات و قنوات جنوب کشور خسارات سنگینی وارد کرده است.

لازم به ذکر است که رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز) سه شنبه ۱۴ دی ماه(مجلس ضمن اشاره به وقوع سیل طی ۳ روز گذشته در استان‌های جنوبی، از کمیسیون‌های عمران و کشاورزی و دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به رفع آسیب های مردم در این شرایط اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر: ۱۲۷٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha