۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
صفر تا ۱۰۰ تحصیل در روسیه توسط آکادمی اوتیس ویز

صفر تا ۱۰۰ تحصیل در روسیه توسط آکادمی اوتیس ویز

در سال‌های اخیر کشور روسیه با فراهم آوردن شرایط مساعد تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی به یکی از گزینه‌های مورد علاقه‌ی ایرانیان جهت مهاجرت به کشورهای خارجی تبدیل شده است.

به گزارش بازار، در سال‌های اخیر کشور روسیه با فراهم آوردن شرایط مساعد تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی به یکی از گزینه‌های مورد علاقه‌ی ایرانیان جهت مهاجرت به کشورهای خارجی تبدیل شده است. این کشور با ایجاد شرایطی آسان‌تر و مناسب‌تر به نسبت دیگر کشورها و البته مزایای متعددی که برای دانشجویان و مهاجران در حال تحصیل ایجاد کرده، توانسته رضایت بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه‌ی مهاجرت را به خود جلب نماید. اما جهت تحصیل در روسیه و مهاجرت به این کشور نیاز است مزایا و ابعاد متفاوت این امر به دقت هرچه تمام‌تر بررسی شده و سپس بعد از کسب اطلاعات در خصوص این موضوع از طریق مشورت با شرکت‌های متفاوتی چون آکادمی اوتیس ویز در این مسیر گام برداشته شود.

صفر تا ۱۰۰ تحصیل در روسیه توسط آکادمی اوتیس ویز

آشنایی مختصر با کشور روسیه

قبل از بررسی ابعاد متفاوت تحصیل در روسیه و بررسی مزایای این مهاجرت تحصیلی، نیاز است در خصوص این کشور مطالب حائز اهمیتی ذکر شود تا با آگاهی بیشتر قدم به قدم در این مسیر پیش بروید. کشور روسیه از لحاظ وسعت بزرگ‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود. همچنین این کشور یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان بوده و حدود ۱۲۰ گروه متفاوت قومی را در خود جای داده که به بیش از صد زبان صحبت می‌کنند. کشور روسیه با بهرمندی از یک اکوسیستم فوق‌العاده و البته برخورداری از گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی مورد توجه بسیاری از توریست‌ها و البته دانشجویان از سراسر دنیا قرار گرفته است. توجه به حفظ و پرورش این جاذبه‌ها و ارج و قرب نهادن به آن‌ها به گونه‌ای بوده که بسیاری از دانشگاه‌ها به ایجاد سفرهای دانشجویی به نقاط متفاوت دیدنی این کشور از جمله میدان سرخ، کوه‌های طلایی آلتای و ... می‌پردازند.

مزایای تحصیل در روسیه به نسبت سایر کشورها

در سال‌های اخیر به دنبال افزایش تحریماتی که علیه ایران اعمال شده عملاً دریافت اقامت تحصیلی در دانشگاه‌های رتبه برتر آمریکا و کشورهای اروپایی با شرایط سخت‌تری مواجه شده و معمولاً این امر هزینه‌های بسیار بالایی را برای فرد در پی خواهد داشت. در چنین وضعیتی مسلماً کشورهایی که روابط دوجانبه و خوبی با ایران دارند و یا حداقل جزء کشورهای تحریم‌کننده ایران نیستند، می‌توانند بهترین گزینه‌های ممکن برای مهاجرت تحصیلی باشند. از میان این کشورها روسیه با بهرمندی از دانشگاه‌های رتبه برتر و البته روابط بسیار خوبی که توانسته با ایران برقرار کند، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود جهت مهاجرت و تحصیل باشد.

  • صدور ویزا با شرایط آسان برای مهاجرت تحصیلی در روسیه

یکی از مزایای بزرگی که می‌توان در جهت تحصیل در روسیه و مهاجرت به این کشور عنوان کرد، دریافت آسان ویزا و مجوز تحصیل در این کشور می‌باشد که این موضوع به دلیل روابط دیپلماتیک خوبی است که این دوکشور توانستند با یکدیگر برقرار نمایند.

  • هزینه‌های کمتر در مقابل رنکینگ دانشگاه‌ها

هزینه‌ی تحصیل در روسیه با وجود رنکینگ بالای دانشگاه‌های این کشور پایین بوده و از این نظر برای افرادی که به دنبال مهاجرتی مقرون به صرفه‌تر هستند می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی تلقی شود. علاوه بر هزنیه‌ی تحصیل، هزینه‌های زندگی در این کشور نیز نسبت به برخی از کشورهای غربی پایین‌تر بوده و دانشجویان می‌توانند با دریافت حق کار و تحصیل، پس از مهاجرت به روسیه به راحتی از پس هزینه‌های خود بربیایند.

صفر تا ۱۰۰ تحصیل در روسیه توسط آکادمی اوتیس ویز

  • ورود به دانشگاه بدون کنکور

جهت تحصیل در روسیه و ورود به دانشگاه‌های این کشور در اغلب موارد، کنکوری برگزار نشده و تنها معدل دوران تحصیلی و شرایطی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم برای دریافت این مجوز کفایت می‌کند. البته توجه شود که در برخی موارد پس از اتمام دوره‌های پادفک، جهت ورود به کورس اصلی دانشگاه آزمونی از دروس پادفک گرفته می‌شود. این آزمون‌ها ساده بوده و استرس چندان زیادی از بابت آن وجود نخواهد داشت.

  • محدودیت سنی برای مهاجرت تحصیلی به این کشور وجود ندارد

مهاجرت و تحصیل در روسیه محدودیت سنی نداشته و همه‌ی دانشجویانی که تنها دارای مدرک دیپلم هستند می‌توانند به این امر اقدام نمایند. بنابراین افرادی با سنین بالاتر نیز می‌توانند همراه دیگر افراد به سراغ اهدافی که از تحصیل در این کشور دارند، بروند.

  • تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در کشور روسیه

در بسیاری از کشورهای جهان برای ورود به دانشگاه‌های معتبر و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی ارائه مدارک تکمیل زبان و تسلط بر آن یکی اولویت‌هایی است که در نظر گرفته می‌شود. این درحالی است که برای تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در روسیه نیازی به ارائه مدارک زبان نبوده و دانشجویان پس از ورود به دانشگاه می‌توانند در یکی از سه زبان فرانسوی، انگلیسی و روسی تحصیل نمایند. کیفیت آموزش در دانشگاه‌های پزشکی و دنداپزشکی این کشور بالا بوده و مدارکی که پس از پایان تحصیلات ارائه می‌شود، توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO) و یونسکو (UNESCO) و دیگر سازمان‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته خواهد شد؛ به گونه‌ای که پس از پایان دوره‌ها می‌توان در صورت تمایل در دیگر کشورها و یا حتی خود ایران مشغول به کار شد.

شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور روسیه

برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه به طور معمول شرط معدلی وجود نداشته و تنها در چند دانشگاه محدودیت‌هایی از بابت نمره‌ی معدل وجود دارد. اما در این دانشگاه‌ها معمولاً یک آزمون ورودی از دروس شیمی و زیست‌شناسی و زبان گرفته می‌شود.

صفر تا ۱۰۰ تحصیل در روسیه توسط آکادمی اوتیس ویز

  • تحصیل داروسازی در کشور روسیه

یکی دیگر از رشته‌های جذاب و مورد علاقه‌ی متقاضیان مهاجرت، رشته‌ی داروسازی می‌باشد. تحصیل داروسازی در روسیه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت پذیرفته که علاقه‌مندان تحصیل در روسیه می‌توانند در هر کدام از این مقاطع در دانشگاه‌های این کشور مشغول به تحصیل شوند. مدت زمان تحصیل در رشته‌ی داروسازی ۵ الی ۵. ۵ سال بوده که برای ادامه‌ی تحصیل در این رشته، کشور روسیه بورسیه‌های مختلفی را در نظر گرفته و شهریه‌های معقولی را از دانشجویان درخواست می‌کند که این امر از جمله دلایل پرطرفدار بودن رشته‌ی داروسازی برای تحصیل در روسیه می‌باشد.

برای اطلاع بیشتر درباره تحصیل در کشور روسیه با شماره ۰۹۱۸۸۵۱۹۴۰۴ در تماس باشید و یا به سایت آکادمی اوتیس ویز به نشانی https://otisways.ir/ مراجعه نمایید.

دریافت اقامت و ویزای تحصیلی از طریق آکادمی اوتیس اوتیز

دریافت اقامت روسیه و کوتاه نمودن بازه‌ی زمانی آن توسط افراد خبره و متخصص در این امر صورت می‌پذیرد. به همین دلیل امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بیشتر در حوزه‌ی تحصیل در روسیه و دیگر کشورها فعالیت داشته و سعی در ایجاد مشاوره و راهنمایی‌های کاربردی جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات قانونی و دردسرهایی که معمولاً براثر ناآگاهی و عدم اطلاع از برخی از قوانین رخ می‌دهد، دارند. آکادمی اوتیس ویز نیز در زمینه‌ی مهاجرت و تحصیل در کشور روسیه به علت تقاضای بالای این امر فعالیت گسترده‌ای داشته و تقریباً از زمان تصمیم‌گیری تا دریافت اقامت و دسترسی به کلیه‌ی امکانات در این کشور، همراه متقاضیان خواهد بود. به همین دلیل خوب است که با اعتماد به این آکادمی و سپردن فعالیت‌های مدنظر خود به آن، مراحل دریافت اقامت و مهاجرت و... را به صورت قانونی و به دور از پیچیدگی‌هایی که شاید در اثر عدم اطلاع از برخی قوانین با آن مواجه شوید، به انجام برسانید.

آکادمی اوتیس ویز با سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی اعزام دانشجو جهت تحصیل در روسیه و ارائه کلیه‌ی خدمات مربوط به ایرانیان مقیم روسیه، از جمله تهیه و اجاره منزل، انتقالی از دانشگاه به دانشگاه دیگر و کلیه‌ی مراحل ثبت نام دانشجو در دانشگاه‌های روسی در خدمت شما عزیزان می‌باشد. برای اطلاع از صفر تا صد مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی وداروسازی در بهترین دانشگاه‌های روسیه می‌توانید به آدرس https://otisways.ir/ مراجعه نمایید.

کد خبر: ۱۲۷٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha