۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه صنایع کوچک در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می‌گیرد
استاندار چهارمحال و بختیاری:

جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه صنایع کوچک در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می‌گیرد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه صنایع کوچک در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری اعتمادسازی برای بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت آن برای ایجاد اشتغال و به‌کارگیری جوانان را ضروری اعلام و تصریح کرد: توجه به بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، گردشگری و بوم‌گردی، کشت گیاهان دارویی و توسعه باغ‌ها در زمین‌های شیب‌دار از اولویت‌های مهم اجرایی در استان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و وجود مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: استفاده از امکانات دولتی، ظرفیت بنیادها و توان بخش خصوصی به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد

وی یادآور شد: تلاش برای خروج چهارمحال و بختیاری از بن‌بست و ایجاد کریدور ارتباطی در این استان و جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه صنایع کوچک مورد توجه قرار می‌گیرد.

حیدری اظهار داشت: هم‌اکنون جنگ نظامی در کشور وجود ندارد اما با توجه به بخش تولید می‌توان در جنگ اقتصادی به موفقیت رسید و پیروز شد.

وی گفت: در همین راستا با پرداخت تسهیلات بانکی و فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌توان علاوه بر فلراهم کردن زمینه رونق و جهش تولید، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حیدری تاکید کرد: مشتاقانه در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری حضور می‌یابم و علاوه بر دیدار با مردم، از تولیدات آنان در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنم.

کد خبر: ۱۲۷٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha