۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
دانستنی های مهم در خصوص قیمت ps۴

دانستنی های مهم در خصوص قیمت ps۴

قیمت ps۴ امروزه دربازار عددقابل توجهی می باشدوبه همین دلیل گاها افراد بااکراه اقدام به خرید آن می نمایند امابایددرنظر داشت،برای اشخاصی که عاشق دنیای بازی های دیجیتالی هستند، قیمت فاکتور مهمی نمی باشد.

بررسی قیمت ps4

بازار; گروه صنعت: قیمت ps۴ امروزه در بازار عدد قابل توجهی می باشد و به همین دلیل گاها افراد با اکراه اقدام به خرید آن می نمایند اما باید در نظر داشت، برای اشخاصی که عاشق دنیای بازی های دیجیتالی هستند، قیمت فاکتور مهمی نمی باشد. در این مقاله قصد داریم بررسی نماییم چرا قیمت ps۴ تا این حد متفاوت است و این مورد به چه فاکتورهایی وابسته می باشد.

چرا خرید ps۴ انتخاب خوبی است؟

باید در نظر داشته باشید که ps۴ یک کنسول بازی بسیار منعطفی می باشد و می تواند بسیار سازگار عمل نماید. به این معنا که امکان اشتراک گذاری دکمه های کنترل آن به راحتی وجود دارد. در برخی موارد که افراد دسترسی اترنت دارند، با اتصال یک کابل داخلی به راحتی خواهند توانست تا دسته ها را به کنسول متصل نموده و هیچگونه قطعی مشاهده ننمایند. از سوی دیگر این کنسول بازی دارای ویژگی هایی می باشد که بر روی خروجی و لذت بیشتر افراد تاثیر می گذارد و همین مورد قیمت ps۴ را نیز افزایش می دهد. از همین رو در این مقاله قصد داریم تا این فاکتورها را بررسی نماییم:

۱- کنسول ps۴ می تواند کنترل تلویزیون شما را در دست بگیرد.

جالب است که بدانید شرکت سونی در دسته های این کنسول از قابلیت DualShock استفاده می نماید. این قابلیت باعث می شود تا گیمرها در زمان بازی لذت بیشتری ببرند. هر کنترل دارای یک چراغ LED می باشد که فعالیت آن را نشان می دهد. اما یکی از موارد جالب این است که می توانید کنترل را با تلویزیون خود به خوبی همگام نمایید و کنترل تلویزیون را در دست بگیرید. برای این مورد تنها لازم است تا قابلیت ENABLE HDMI DEVICE LINK را از کنسول بازی انتخاب نمایید. این قابلیت باعث می شود تا قیمت ps۴ نسبت به سایرین بیشتر باشد.

- دسته های PS۴ با هر شارژر موبایلی شارژ می شود:

در حال حاضر مقبولیت این کنسول بازی به دلیل منعطف بودن آن است. شما می توانید دسته های آن را به کمک هر شارژری، شارژ کنید. برای این مورد پروت دوال شاک دارای یک ورودی میکرو است که این مورد امکان شارژ دسته به کمک شارژر موبایل را فراهم می آورد.

دانستنی های مهم در خصوص قیمت ps۴

قیمت ps۴ چقدر است

- کنترل نمود کنسول بازی با کنترل تلویزیون:

یکی دیگر از ویژگی های خوب این کنسول، کنترل نمودن نرم افزارهای آن به کمک کنترل تلویزیون است. در حال حاضر نرم افزارهای آمازون، نت فیلیکس و موارد مشابه به کمک این کنترلر می توانند کنترل شوند.

- آیا می دانستید می توانید از گوشی موبایل خود برای کنترل صفحه کلی بهره ببرید:

از دیگر موارد مهمی که قیمت ps۴ را تحت الشعاع قرار می دهد، سازگاری آن با گوشی موبایل است که عملکرد آن را بهبود می بخشد. برای این مورد لازم است تا نرم افزار را گوشی خود نصب نمود و سپس Playstation App Connection Settings را در کنسول بازی خود انتخاب کرده و گوشی را ADD نمایید. با این کار از صفحه کلید موبایل می توانید برای کنترل نمودن دستگاه بهره ببرید.

- قیمت ps۴ نسبت به سایرین بیشتر است زیرا فرامین صوتی را اجرا می کند:

به همراه این کنسول بازی یک هدست نیز ارائه می شود. این مورد به کنترل دستگاه متصل می گردد و باعث می شود تا شما بتوانید حجم صدای تولید شده در بازی را در نزدیکی خود نیز بشنوید. با این هدست شما امکان گفتن فرامین صوتی را نیز دارید.در این شرایط عملکرد و قیمت ps۴ نیز بیشتر می شود.

- در PS۴ شما می توانید بازی های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید:

در این کنسول بازی شرکت سونی قابلیت SHARE PLAY را قرار داده است لذا به راحتی می توانید بازی های خود را به صورت دیجیتالی به اشتراک بگذارید. برای این مورد لازم است تا در بخش SHARE گزینه START SHARE PLAY را انتخاب کنید.

قیمت ps۴ بالا است اما باید در نظر داشته باشید جهت تجربه کاربری خوب فروشگاه دیدنگار توصیه می کند تا حتما از یک میکروفون مناسب در کنار آن استفاده نمایید. میکروفون های گیمینگ پخش صدا یا ارسال دستور های صوتی را بهبود می دهند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت میکروفون گیمینگ خود تحت تاثیر فاکتورهای متفاوتی است اما می تواند گزینه خوبی جهت لذت بردن از بازی باشد.

البته قیمت ps۴ به مواردی دیگری همچون فضای ذخیره سازی بازی ها، امکانات اضافی و اقلامی که هنگام خرید با بسته کنسول ارائه می شوند، وابسته است.

دانستنی های مهم در خصوص قیمت ps۴

نکات مهم در خصوص قیمت ps۴

چرا کنسول PS۴ را از دیدنگار تهیه نماییم؟

دیدنگار بیش از ۱ دهه می باشد که در حوزه فروش بازی های کامپیوتری، انواع کنسول ها و لوازم جانبی آن فعالیت می نماید. از همین رو تجربه خوبی داشته و به راحتی می تواند خریداران را راهنمایی نماید. در این فروشگاه هر سوالی که مد نظرتان است را می توانید با پشتیبان ها در میان بگذارید تا در کمترین زمان و به صورت کاملا حرفه ای پاسخ دهند.

البته باید در نظر داشته باشید که امکان خرید کنسول های دسته دوم با کیفیت یا خرید شرایطی کنسول نیز مهیا می باشد. از همین رو این فروشگاه یک گزینه عالی برای علاقه مندان به بازی است تا در هر شرایطی امکان خرید را برای شما فراهم آورند.

با توجه به اینکه امروزه کنسول های تقلبی در بازار زیاده شده اند، لذا توصیه می شود حتما قبل از خرید از تجربه و دانش پشتیبان های دیدنگار برای یک خرید مطمئن استفاده نمایید

کد خبر: ۱۲۷٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha