۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
از پیگیری مشکلات گمرک تا بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها برای رفع موانع تولید
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد

از پیگیری مشکلات گمرک تا بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها برای رفع موانع تولید

در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌ها در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری به نشست دیگری موکول شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار اول نشست کمیسیون اقتصادی در زمینه بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بود که براساس مذاکرات‌ انجام شده مقرر شد دستگاه‌های مورد تحقیق و تفحص گزارش‌های خود را برای بررسی راه‌کارهای جایگزین تحقیق و تفحص ارائه کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستور کار دوم کمیسیون بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص نحوه اجرای مواد ۱۶ تا ۲۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بود، ادامه داد: مواد مطرح شده در قانون مذکور به نظام بانکی و تکالیف بانک‌ها در زمینه واگذاری اموال مازاد طی سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰، بازکردن خطوط اعتباری برای شرکت‌های دانش بنیان و جرم انگاری عدم اجرای تکالیف تعیین شده اختصاص دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: مقرر شد ادامه بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص نحوه اجرای مواد ۱۶ تا ۲۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به نشست دیگری موکول شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقدسی سرپرست گمرک در نشست کمیسیون اقتصادی حاضر شد و نمایندگان مشکلات موجود در حوزه گمرک را مطرح کردند، عنوان کرد: رای گیری نهایی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه در نشست روز سه شنبه هفته جاری انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۲۷٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha