۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تولید و توزیع ماسک رایگان در ایلام توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام خبر داد:

تولید و توزیع ماسک رایگان در ایلام توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

ایلام- دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام از تولید و توزیع ماسک رایگان در ایلام توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد و گفت: سه کارگاه تولید ماسک توسط این نها در استان راه اندازی شده است.

مهدی سیاروک در گفت و گو با بازار از راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک توسط این قرارگاه خبر داد و عنوان کرد: این ماسک ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی بیان کرد: با شروع سال جدید سه کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه سه هزار عدد ماسک توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام راه اندازی شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام تصریح کرد: در چند روز آینده تعداد این کارگاه ها در سطح استان افزایش خواهد یافت و این ماسک ها بصورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: قرارگاه جهادی ستاد اجرایی استان ایلام با تامین و در اختیار گذاشتن مواد اولیه به همراه گروهای جهادی عملیات محلول پاشی و ضدعفونی معابر و خیابان های شهر را انجام می دهد.

سیاروک از تهیه و توزیع ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در بین مردم مناطق محروم استان و توزیع چهار هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده و بسته های غذایی طی ایام نوروز خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا اخرین لحظه با تمام توان درکنار مردم خواهد ماند.

کد خبر: ۱۲٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha