۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
بانک دی در مسیر افزایش درآمد| بانکی که چشم اندازی مطلوبی در سرمایه گذاری دارد
گزارش «بازار» از صورت های مالی بانکها؛

بانک دی در مسیر افزایش درآمد| بانکی که چشم اندازی مطلوبی در سرمایه گذاری دارد

صورت های مالی ۹ ماهه بانک دی در سامانه کدال نشان می دهد که این بانک طی این مدت در بخش های درآمد از تسهیلات اعطایی و هزینه سود سپرده ها موفق عمل کرده و رشد نسبتا مناسبی را تجربه کرده است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه:بدنبال انتشار صورت های مالی منتشر شده یک ماه بانک دی در سامانه اطلاع رسانی کدال، این بانک در بخش درآمد از تسهیلات اعطایی از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ درآمدهای محقق شده آن در این بخش ۱۹ هزار و ۲۳۲ میلیارد ۳۵۷ میلیون ریال بوده که این رقم (درجمع درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان دوره مالی ۱۴۰۰/۰۹/۳۰) به ۲۰ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال رسیده است که بیانگر رشد نسبتا مناسب در این بخش می باشد.

علاوه بر این بانک دی در بخش هزینه سود سپرده ها(هزینه محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان دوره مالی به تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰، رقمی ۴۱ هزار ۳۰۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال را به ثبت رسانده که این رقم در مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ این رقم به به ۴۶ هزار و ۵۰۸ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال رسیده است که نشان از روندی افزایشی در این بخش را طی این مدت نشان می دهد.

طبق گزارش های موجود از سامانه کدال بانک دی در بخش هزینه های مالی (هزینه محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان دوره مالی ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ رقمی اندک ۹۹۴ میلیون ریال را به ثبت رسانده که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ یعنی پس از گذشت یکماه جمع هزینه های محقق شده در این بخش از ابتدای سال مالی تا تاریخ مذکور به ۱ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال رسانده است.

در بخش هزینه های کارمزدی نیز بانک دی طی یک ماه یعنی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ (هزینه محقق شده از ابتدای سال مالی تا این تاریخ)، ۴۳۴ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال بوده است که در جمع هزینه محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه گذشته این رقم به ۵۳۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال رسیده است.

علاوه بر این در بخش درآمد سرمایه گذاری، این بانک توانسته است از ابتدای سال مالی تا پایان دوره یعنی مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰، رقمی هزار و ۱۸۹ میلیارد و ۴۹ میلیون ریال را تجربه کند که در پایان سال مالی دوره ماهانه یعنی ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ این رقم به هزار و ۴۳۳ میلیرد و ۸۸۰ میلیون ریال رسیده است.

همچنین این بانک در بخش سپرده های بلند مدت یکساله (سود سپرده های سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان دوره یعنی مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰) رقمی ۸ هزار و ۲۴۹ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال را داشته است که این رقم در پایان آذر ماه گذشته با افت همراه شده و به هزار و ۷۹۵ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال رسیده است، بنابراین بانک دی در این بخش طی یک ماه گذشته نسبت به ماه ماقبل آن خیلی موفق نبوده است.

طبق گزارش های موجود در سامانه بانک دی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ موفق به افزایش درآمد ۱۱ درصدی نسبت به سال مالی گذشته شده است.

کد خبر: ۱۲۷٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha