۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
معرفی تولید کننده برتر دریچه های کامپوزیت در ایران

معرفی تولید کننده برتر دریچه های کامپوزیت در ایران

دریچه ها در صنعت آب و فاضلاب یا نفت و گاز و مخابرات اغلب با کاربری آسان کردن دسترسی به تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش بازار، دریچه ها در صنعت آب و فاضلاب یا نفت و گاز و مخابرات اغلب با کاربری آسان کردن دسترسی به تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه کنتور آب یکی از شناخته شده ترین این نوع دریچه هاست که برای اموری چون لوله باز کنی یا تعویض زانو و سایر بخش های تاسیسات یا تخلیه چاه و حتی پاکسازی به کار می روند. وقتی از دریچه بازدید فاضلاب یا محصولات همنظیر استفاده می شود دیگر نیازی به کندن زمین نیست و به راحتی دسترسی به قسمت های مختلف مهیا می گردد. دریچه ها با استفاده از متریال های متعددی ساخته می شوند که اغلب آنها که در سطح شهرها در ایران دیده می شوند فلزی هستند با این وجود به دلیل مشکلاتی که دریچه های فلزی به همراه داشتند آرام آرام جای خود را به همنظیرانی چون دریچه بازدید فاضلاب کامپوزیتی می دهند. کمی بیشتر مواردی که اشاره شد را توضیح می دهیم.

دریچه بازدید فاضلاب

دریچه های بازدید فاضلاب دریچه هایی که هستند که در زمان لوله کشی ساختمان ها در بعضی لوله ها قرار داده می شوند تا همانگونه که اشاره کردیم در زمان هایی که سیستم دچار مشکلاتی نظیر گرفتگی می شود به راحتی قابل تعمیر باشند. در واقع چاه فاضلاب یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان است که در هنگام ساخت ساختمانها باید به آن توجه شود. بنابراین هر ساختمان باید تعداد مشخص و مناسبی لوله های فاضلابی و دریچه بازدید فاضلاب داشته باشد. به عبارت دیگر این دریچه ها را باید در مکان هایی که تغییر مسیر لوله وجود دارد و در مسیر لوله های اصلی خروجی ساختمان که اغلب در دیوارهای خارجی تعبیه می شوند قرار داد. می توان گفت نصب دریجه های بازدید یکی از قسمت هایی است که در ترمیم ساختمان و برطرف کردن گرفتگی نقش مهمی دارد بد نیست بدانید بسیاری مواقع فنرزنی در زمان گرفتگی لوله فاضلاب از همین قسمت ساختمان ها انجام می شود.

دریچه های بازدید به وسیله وصاله های سه راهه در مسیرهای لوله های فاضلابی نصب می گردند که قطر لوله ها هم اغلب 4 یا 10 اینچی هستند. لازم به ذکر است که دریچه های فاضلابی با درپوش بسته می شوند تا از سقوط اشیا به داخل آنها جلوگیری شود. در این میان باید نکاتی را در رابطه با نصب و جنس انتخابی دریچه های فاضلابی در نظر گرفت که به صورت مختصر به آنها اشاره خواهیم کرد.

معرفی تولید کننده برتر دریچه های کامپوزیت در ایران

نکات مهم در نصب دریچه های فاضلابی

از پیچ و مهره و واشرهای مناسب استفاده شود (در دریچه های کامپوزیتی نیازی به این موارد نیست)

در اتخاب محل نصب دریچه های کامپوزیتی دقت شود تا بهترین دسترسی به وجود آید

هر دریچه دست کم از دیوارهای اطراف خود 45 سانتی متر فاصله داشته باشند

به قوانین نصب دریچه دقت شود برای مثال نصب آنها در خوراکی فروشی هایی نظیر قصابی و رستوران ها قانونی نیست

از دریچه هایی استفاده شود که یخ نزنند یا دریچه ها را باید در برابر یخزدگی محافظت کنید

معرفی تولید کننده برتر دریچه های کامپوزیت در ایران

مزایای دریچه کامپوزیت

دلیل این که سازه های کامپوزیتی در سالهای اخیر پرطرفدار شده اند مزایایی است که این محصولات با خود به همراه داشته اند که مهمترین آنها را بر می شماریم:

سرعت نصب بالا

هزینه حمل و نقل کم

وزن سبک

تنوع در طرح و رنگ

ضد سرقت بودن (عدم ارز برای سرقت)

عدم تولید صدا به مرور زمان

مقاون در برابر خوردگی

و...

محل فروش دریچه کنتور آب

آب صنعت تهران با توجه به نیازهای پروژه‌های عمرانی و صنایع به توسعه محصولات پرداخت و سبد محصولات خود را تکمیل نمود. در این راستا کلاس‌های مختلف دریچه‌ کامپوزیت، هندهول کامپوزیت، اتاق شیر و تاسیسات کامپوزیت، سایتهول کامپوزیت، منهول‌ یکپارچه و تیر برق کامپوزیت را جهت کاربری‌های متنوع با بهترین کیفیت و بالاترین سطح استانداردها تولید نمود بنابراین شما با خرید کالا از این شرکت می توانید از اولین و با تجربه ترین شرکت و با بهترین قیمت دریچه کامپوزیت و سایر اقلام را تهیه کنید. وبسایت آب صنعت تهران: https://www.absanatco.com/

کد خبر: ۱۲۷٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha