فروشگاه‌های زنجیره‌ای «تولید» را به اسارت گرفته‌اند
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای «تولید» را به اسارت گرفته‌اند

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران محصولات سفارشی در برخی از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای را موجب به اسارت گرفته شدن تولیدکننده‌ها دانست و افزود: این رویه نوعی انحصار برای این فروشگاه‌ها ایجاد می‌کند.

به گزارش بازار، محمود بنانژاد عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای احتمالا در سال های آینده به یک چالش بدل می شوند، گفت: این فروشگاه ها، الزام کوتاه کردن چرخه تامین و توزیع مویرگی با کمترین هزینه را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه قیمت ها در این فروشگاه ها باید یکسان بوده و کنترل و نظارت بر آن جامع باشد، گفت: متاسفانه این فروشگاه ها با افراط ایجاد شدند و تعدد آن ها در قالب چند برندِ خاص منجر به تبعاتی می شود.

بنانژاد ابراز خوشنودی کرد که با وجود افزایش قیمت ها، در هیچ قلم کالایی با کمبود رو به رو نبوده ایم که به برکت وجود فروشگاه های خردِ در سطح عرضه می باشد و این ها امنیتی روانی را برای مردم پدید آورده است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: در مجموع نقش فروشگاه های زنجیره ای را نباید کمرنگ دید. از طرفی مالیات های هر یک باید در شهر مربوطه صرف شود ولی می بینیم که به صورت متمرکز هزینه می گردد.

بنانژاد محصولاتِ سفارشی در برخی از این فروشگاه ها را موجبِ به اسارت گرفته شدن تولیدکننده ها دانست و افزود: این رویه نوعی انحصار برای فروشگاه های زنجیره ای ایجاد می کند.

کد خبر: ۱۲۷٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha