۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
تراز بانک ملت مثبت شد| بانکی که در بیشتر بخش ها سودآور شد
صورت های مالی منتشر شده سامانه کدال نشان داد؛

تراز بانک ملت مثبت شد| بانکی که در بیشتر بخش ها سودآور شد

بررسی صورت های مالی بانک ملت نشان می دهد که تراز ۹ ماهه این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا آخر ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است و این بانک توانسته است در بخش های مختلف سرمایه گذاری و ... خوش بدرخشد.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: طبق گزارش های منتشر شده از سامانه اطلاع رسانی کدال، درآمدهای محقق شده بانک ملت در بخش درآمد تسهیلات اعطایی این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ (صورت های مالی اصلاح شده) ۳۵۸ هزار و ۳۸۶ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال بوده است که جمع این رقم در پایان ماه گذشته یعنی ۱۴۰۰/۰۹/۳۰(یک ماه بعد) به ۴۱۹ هزار ۹۳۸ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال رسیده و با رشد خاصی همراه شده است.

همچنین در بخش درآمد حاصل از سپرده گذاری این بانک (درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ) بانک ملت، ۱۵ هزار ۸۵۰ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال کسب درآمد کرده است که البته جمع درآمدهای محقق شده در این بخش تا پایان ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ به ۱۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال رسیده است.

صورت های مالی منتشر شده سامانه کدال بانک ملت همچنان نشان می دهد که این بانک در بخش درآمد سرمایه گذاری ها نیز از کل درآمد محقق شده ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۶ هزار و ۹۸۰ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال درآمد داشته است که جمع درآمدهای محقق شده در این بخش (از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ماه  یعنی یک ماه پس از آن  به ۶ هزار و ۹۸۰ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال رسیده که تقریبا رشدی ثابت را تجربه کرده است.

بانک ملت همچنین در بخش سپرده های کوتاه مدت نیز از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۰۸/۳۰، ۴۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال سود آوری داشته  که این رقم در مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ به ۵ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال رسیده و رشد قابل توجه ای را در این مدت رقم زده است.

طبق بررسی صورت های مالی منتشر شده از سامانه کدال، بانک ملت در بخش سود سپرده های بلند مدت یکساله نیز (سود سپرده های سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۰۸/۳۰، ۳۰ هزار و ۹ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال درآمد کسب کرده که که این رقم در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ به ۳۳ هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۴۹۵ میلیون رسیده است و رشد نسبتا خوبی را تجربه کرده است.

علاوه بر این بانک ملت در بخش هزینه سود سپرده ها (هزینه محقق شده این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۰۸/۳۰) ۲۱۲ هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال را نشان می دهد که این رقم در جمع هزینه محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ  ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ یعنی پس از یک ماه این رقم به عدد ۳۴۴ هزار و ۷۴۰ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال رسیده است.

کد خبر: ۱۲۶٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha