۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
تاکید اعضای کمیسیون صنایع بر ارتقای کیفیت خودرو
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

تاکید اعضای کمیسیون صنایع بر ارتقای کیفیت خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست اعضای کمیسیون با معاون اول رئیس جمهور، ضرورت توجه به کیفیت و قیمت خودرو را از جمله تاکیدات اعضای کمیسیون صنایع در این دیدار برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون صنایع و معادن درباره کیفیت و قیمت خودرو نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: ساماندهی قیمت کالاهای اساسی، رسیدگی به معیشت مردم، توجه به پتانسیل معادن، ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی مانند هپکو به جای واردات ماشین‌آلات از دیگر موضوعات موردتاکید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این نشست بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور در این نشست، اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده ذخائر ارزی و  کالاهای اساسی کشور بسیار مناسب است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به گفته معاون اول رئیس جمهور  حوزه مراودات بین المللی و دپیلماسی اقتصادی کشور نیز رو به رشد است.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha