بررسی ظرفیت اشتغالزایی صنایع در افق ۱۴۰۴ در سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری

بررسی ظرفیت اشتغالزایی صنایع در افق ۱۴۰۴ در سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری

تشکینی، مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری، در سفر به استان قم به تحلیل وضع موجود استان، شناسایی پتانسیل صنعتی، معدنی و تجاری و هدف گذاری برای اشتغال استان پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، احمد تشکینی مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری  در این نشست با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های صنعتی، معدنی و تجاری قم به ارائه توضیحاتی از طرح وزارتخانه برای پایش وضعیت هر استان و مولفه های اصلی تدوین سند پایش صنعت استان ها با توجه به ظرفیت های آنها  و توجه به اسناد مرتبط؛ الزامات سند راهبردی استان در حوزه صنعت در سه شهرستان قم و جعفر آباد و کهک پرداخت.

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری گفت: در این سند سعی شده است با تاکید به پایش بنگاه های استان بر مبنای سند آمایش، اولویت ها و ظرفیت اشتغال زایی هر صنعت نیز درافق ۱۴۰۴ مورد توجه قرارگیرد.

گفتنی است، رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و هیات همراه در سفر خود به استان قم از سه واحد بزرگ تولیدی شرکت شیمی زاهدین، شرکت پاکشوما و پتروفیلم آریا استان بازدید و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می کنند.

کد خبر: ۱۲۶٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha