۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
آماده شدن گاوهای دوج کوین برای صعود قیمت ۴۲ درصدی!
تحلیل بازار ارزهای دیجیتال؛

آماده شدن گاوهای دوج کوین برای صعود قیمت ۴۲ درصدی!

علیرغم ریزش اصلاحی بازار ارزهای دیجیتال در هفته جاری، نمودار قیمت دوج کوین حاکی از افزایش قیمت ۴۲ درصدی برای این ارز دیجیتال است.

به گزارش بازار، با وجود ریزش بازار ارزهای دیجیتال در میان هفته جاری در پی عدم موفقیت بیت کوین در رد کردن مقاوت ۵۲ هزار دلاری خود، قیمت دوج کوین می‌تواند برای جهش ۴۲ درصدی به ۰.۲۶ دلار آماده باشد که البته این ارز دیجیتال باید پیش از آن، یک جای پای قابل اعتماد برای تثبیت قیمت خود پیدا کند.

به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، این میم کوین محبوب ممکن است قبل از اینکه گاوها برای یک صعود بزرگ آماده شوند، یک فرصت خرید طلایی با قیمت های اندکی پایین تر از نرخ های فعلی بازار را ایجاد کند. 

قیمت دوج کوین در حال حاضر، یک کانال موازی در نمودار روزانه تشکیل داده که به نظر می رسد سخت ترین ناحیه مقاومت پیش روی این دیجیتال، ۰.۲۶ دلار باشد. در این صورت گاوها در حال آماده سازی خود برای یک صعود پر سود ۴۲ درصدی هستند. 

DOGEUSDT

اگرچه الگوی نمودار غالب نشان می دهد که پتانسیل صعودی بیشتری در قیمت دوج کوین وجود دارد، با اینحال ممکن است قیمت آن برای یافتن حمایت معنادار ابتدا کمی پایین بیاید.

اولین خط حمایت برای قیمت دوج کوین، در میانگین متحرک ۲۱ روزه (SMA) حدود ۰.۱۷ دلار و سپس در مرز پایین الگوی نمودار غالب یعنی در نقطه ۰.۱۵ دلار است.

اگر قیمت دوج کوین موفق به کشف پشتیبانی قابل اعتماد در خط روند نزولی الگوی فنی حاکم شود، گاوهای دوج می توانند انتظار یک جهش برای معکوس کردن دوره عملکرد ضعیف این ارز را داشته باشند.

اولین ناحیه مقاومت در سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی در ۰.۱۸ دلار و سپس در SMA ۵۰ روزه در ۰.۲۰ دلار قرار دارد. مقاومت اضافی نیز در سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۰.۲۱ دلار ظاهر خواهد شد.

قیمت دوج کوین ممکن است در SMA ۱۰۰ روزه در ۰.۲۲ دلار، که با مرز میانی الگوی نمودار غالب مطابقت دارد، با مانع سخت تری روبرو شود.

مانع دیگری در سطح اصلاحی ۵۰% در ۰.۲۳ دلار ظاهر خواهد شد که مصادف با SMA ۲۰۰ روزه است. چالش برانگیزترین باد مخالف برای قیمت دوج کوین نیز در ۰.۲۶ دلار قرار دارد، یعنی جایی که سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸٪ با خط مقاومت ارائه شده توسط شاخص معکوس حرکت (MRI) تلاقی می کند.

کد خبر: ۱۲۶٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امین US ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      1 0
      دوج ۲۸ دلاری رو کی باورش میشد.؟ بماند یادگاری
    • بهزاد IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      0 0
      همه چیز در سایه غبار می‌باشد و نمیتوان تصمیم صحیح گرفت .
    • 2743553480 US ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      1 0
      انشالله در یک هفته آینده به ۰.۳۶ سنت خواهد رسید