۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
 قدرت خرید مردم در استان زنجان کاهش یافته است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قدرت خرید مردم در استان زنجان کاهش یافته است

زنجان- امیری، نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه قدرت خرید مردم در استان زنجان کاهش یافته است،گفت: در این میان افزایش یارانه‌ها هیچ کمکی به بهبود وضعیت مردم نمی‌کند. 

مظاهر یوسفی امیری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اگر شکایتی به انجمن شود ما رسیدگی لازم را داریم،گفت: انجمن ملی و هم انجمن استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این مسائل را در ستاد و کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون نظارت مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم عادت کرده‌اند که گران بخرند و پیگیر پرونده شکایت نباشند، اظهار کرد: زنجانی ها مطالبه گر نیستند و آن طور که بید و شاید تخلفات در بخش گران فروشی را گزارش نمی کنند. 

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در گذشته به‌صورت فعالانه وارد بازرسی و نظارت بر بازار می‌شدولی الان این طور نیست.

امیری تاکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در حد ضعیف‌ترین بخش سازمان‌های دولتی است و اختیارات لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه  افزایش قیمت کالاها در بازار با درآمدها متناسب نیست، ابراز داشت:  افزایش نقدینگی در جامعه، تورم‌زا بوده و خودبه‌خود افزایش تورم را به دنبال دارد. 

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه قدرت خرید مردم در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: در این میان افزایش یارانه‌ها هیچ کمکی به بهبود وضعیت مردم نمی‌کند.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha