۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
وضعیت بورس در هاله ای از ابهام است
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

وضعیت بورس در هاله ای از ابهام است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله بورس علی رغم وعده و وعیدهای داده شده، هنوز در هاله ای از ابهام است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم اراک در کنار آلودگی بسیار شدید هوا به دلیل سوخت  مازوت، با مشکل آب شرب مواجهند. آب شرب استان مرکزی از استانداردهای کافی برخوردار نیست. ۳۶ روستای استان مرکزی، ۲۰ روستای کمیجان و ۲۰ روستای خنداب با مشکل جدی آب مواجه هستند. تقاضا دارم به موضوع آب استان توجه جدی داشته باشید.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با اشاره به اجرای عدالت در ساماندهی کارکنان دولت مطرح کرد: در راستای اجرای عدالت، ساماندهی کارکنان دولت باید در دستور کار قرار گیرد. قرار بود دولت لایحه خود را درباره تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای خدماتی و شرکتی به کمیسیون اجتماعی بدهد، اما متاسفانه فرصت ۴۵ روزه آن به اتمام رسیده و دولت لایحه ارائه نکرده است.

وی تاکید کرد: خواهش می کنم در راستای اجرای عدالت، موضوع تبعیض و ناعدالتی بین کارکنان شرکت ها، کارخانجات و ادارات پیگیری شود، ضرورت دارد این نیروها تعیین تکلیف شوند.

آصفری با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح کرد: موضوع حقوق بازنشستگان مسئله جدی ای است و دغدغه بازنشستگان و دائمی شدن موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان اهمیت دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: برخی از بازنشستگان با حقوق ۳ یا ۴ میلیون تومانی با توجه به شرایط تورمی جامعه با مشکل جدی مواجهند، تقاضا دارم به این موضوع توجه شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بورس برای مردم تصریح کرد: مسئله بورس علی رغم وعده و وعیدهای داده شده، هنوز در هاله ای از ابهام است، در لایحه بودجه درخواست ۵۶۰ هزار میلیارد تومان برای تزریق به بورس مطرح شده، ۵۰ میلیون نفر از مردم عضو بورس هستند و هنوز در ناامیدی بسر می برند، به موضوع بورس به طور جدی ورود کنید.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha