۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
هرج و مرج قانونی مانع توسعه صنایع اصفهان| تربیت نیروی انسانی متخصص ضروری است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

هرج و مرج قانونی مانع توسعه صنایع اصفهان| تربیت نیروی انسانی متخصص ضروری است

اصفهان – افتخارزاده، مدیرعامل شرکت بین المللی افتخار مدیران خاورمیانه گفت: هرج و مرج قانونی یکی از مهم ترین موانع در توسعه صنایع اصفهان است.

سید حامد افتخارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به سابقه ۱۸ ساله اش در مباحث مدیریتی اظهار داشت: باید توجه داشت که قوانین دست و پاگیر دولتی و به نوعی هرج و مرج قانونی در کشور یکی از موانع بزرگ برای صنایع است.

وی با بیان اینکه عمده تمرکز و زمان مدیران صنایع در استان اصفهان درگیر مشکلات دست و پاگیر دولتی است، تصریح کرد: این شرایط آنها را از برنامه‌ریزی درست و هدف گذاری برای تولید بهتر باز می‌دارد.

مدیرعامل شرکت بین المللی اقتخار مدیران خاورمیانه با بیان اینکه در نحوه برنامه‌ریزی مدیریتی نیز دچار ضعف هستیم، گفت: از این رو مدیران باید توجه داشته باشند که توسعه همیشه با محصول حاصل نمی‌شود بلکه با نگاه دقیق‌تر به وضع حال و عارضه یابی می‌توان تا ٣٠ درصد فرایندها را ارتقا داد.

کمبود نیروی انسانی متخصص نیازمند عرضه یابی است
وی بهینه کردن وضع موجود و برنامه استراتژی خط مشی آینده سازمان را بر اساس هدف گذاری همراه با شاخص های قابل اندازه گیری و کنترل را برای برنامه‌ریزی بهتر مدیران پیشنهاد کرد و افزود: از سویی باید توجه داشت که کمبود منابع انسانی متخصص و کارامد چالشی است که این مهم توسط ما عارضه یابی شده و به صورت تخصصی در خصوص تحلیل شخصیتی و مهارتی آنها آماده کمک به صنایع هستیم.

افتخارزاده همچنین از مدیران دعوت کرد تا در مدرسه مدیران که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر و فعال است، حضور یابند.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha