۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
تمامی راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی بازگشایی شد
معاون راهداری آذربایجان‌شرقی:

تمامی راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی بازگشایی شد

تبریز- معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش گروه‌های راهداری و فروکش کردن کولاک تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شد.

به گزارش بازار، غلامرضا رسول زاده، با بیان اینکه هم اکنون تردد در همه جاده های آذربایجان شرقی در جریان است، افزود: در بارش های اخیر ۲ هزار و ۳۴۰ کیلومتر - باند از راه های روستایی با استفاده از حدود ۷۴۴ تن مخلوط توسط گروه های راهداری برف روبی و نمک پاشی شده است.

وی با اشاره به اینکه در عملیات راهداری زمستانی در بارش های اخیر بیش از ۳۳۳ مورد راه روستایی در شهرستان های مختلف استان برف روبی و نمک پاشی شده است، اظهار داشت: در بارش های اخیر راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستای شهرستان های چاراویماق، هشترود، اهر، ورزقان و مرند که عموما در مناطق سخت عبور قرار داشتند، به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بارش ها راهداران در جاده های مختلف استان به ۶۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک کمک رسانی کردند.

رسول زاده، ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار کیلومتر راه ارتباطی استان زیر پوشش عملیات راهداری زمستانی این اداره کل بوده و ۳۸ نقطه کوهستانی استان نیز برف گیر هستند؛ این اداره کل با بکارگیری همه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در جاده های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به مترددکنندگان جاده ها اقدام می کند.

وی یادآوری کرد: راهدارخانه های واقع در جاده های اصلی و فرعی نیز جهت امدادرسانی و ارایه خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه ها، تجهیز و آماده سازی شده و راهداران آماده همکاری و تعامل با مسوولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در فصل زمستان هستند.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha