۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
قیمت ارز دیجیتال تتا و گالا و HBAR

قیمت ارز دیجیتال تتا و گالا و HBAR

ارز دیجیتال تتا با نماد اختصاری THETA شکلی از دارایی دیجیتال است با ارزش بازاری در حدود ۱۱.۶ میلیارد دلار و در رتبه ۱۲ بازار قرار دارد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال تتا : ارز دیجیتال تتا با نماد اختصاری THETA شکلی از دارایی دیجیتال است با ارزش بازاری در حدود ۱۱.۶ میلیارد دلار و در رتبه ۱۲ بازار قرار دارد.

ارز دیجیتال تتا شبکه ای برای انتقال ویدیو است. این شبکه از بلاکچین اختصاصی خود، جهت ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کانال‌های اشتراکی دارد. مشکل اصلی که در حال حاضر این شبکه در کشورهای در حال توسعه با آن روبه‌رو است، هزینه‌های نصب بالا و وجود حاکمیت متمرکز است.

بنیانگذاران ارز تتا تیمی هستند که با بررسی مشکلات در سیستم های ارائه محتوا، و ایجاد راه حلی با طراحی سیستمی که در آن کاربرها با به اشتراک گذاشتن محتوا پاداش دریافت می کنند، این ارز را تولید و ارائه نمودند.

 وظایف کاربرانی که در ازای خدمات خود پول دریافت می کنند این هست که کیفیت و سطح شبکه و پلتفرم را همیشه در بالاترین حد ممکن نگه دارند.

بلاکچین تتا از مکانیسم گواهی اثبات سهام با روش های خلاقانه برای توزیع پاداش و تایید تراکنش ها و کنترل کیفیت محتوا استفاده می کند.

کاربران برای ذخیره و نگهداری تتا می توانند از اپلیکیشن های معتبر موبایل، دسکتاپ، تحت وب و کیف پول های سخت افزاری نیز استفاده کنند. که برای استفاده از این اپ ها نیاز به افتتاح حساب و یا شرایط خاصی نمی باشد و شما در این فضا می توانید بانک خود باشید.

قیمت ارز دیجیتال گالا

Gala Games یک پروژه بازی بر بستر بلاک چین اتریوم می باشد که اکوسیستم خود را به منظور تغییر نگرش عموم مردم نسبت بازی های رایانه ای توسعه داده است. اریک شاین مایرکه مدیرعامل شرکت بازی های موبایلی Zyngo بود، در سال ۲۰۱۹ این سیستم را بنیان گذاری کرد. آیتم های بازی با استاندارد ERC۱۱۵۵ در قالب توکن های غیرمثلی یا NFT طراحی شده اند که تا سال ۲۰۲۱، در حدود ۲۶هزار توکن NFT در اکوسیستم گالا به فروش رفته است.

این اکوسیستم از ۳ الگوریتم اثبات کار، اثبات سهام و نیز اثبات ذخیره سازی به منظور تأید تراکنش ها و ساخت بلاک های جدید در اکوسیستم استفاده می کند. این اکوسیستم مجموعه ای از تصاویر نمایی که با عنوان Vox طراحی کرده است که کلکسیونی از NFT در Gala game می باشد.

قیمت ارز دیجیتال گالا

توکن ها نمادهای قابل معامله ای هستند که بر اساس استانداردهای تعریف شده یک سیستم بلاک چین بر بستر آن شکل گرفته اند. به بیان ساده تر سیستم های بلاک چین شناخته شده ای مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس چین و سایر شبکه های موجود در دنیای ارزهای دیجیتال، این امکان را فراهم کرده اند که افرادی که نیازمند داشتن کوین هستند، مجبور به طراحی سیستم بلاک چین جدیدی نباشند و بتوانند از ظرفیت این شبکه ها استفاده کنند. برای مثال با رعایت استانداردهای شبکه اتریوم که با نام ERC۲۰ شناخته می شود، می توان یک توکن بر بستر این شبکه ایجاد کرد. بنابراین اصلی ترین تفاوت یک کوین با توکن در این است که کوین دارای یک سیستم بلاک چین اختصاصی است، در حالی که توکن ها از بلاک چین های دیگر موجود استفاده می کنند و در واقع بر بستر یک شبکه بلاک چین دیگر میهمانند. توکن Gala از نوع توکن های جایزه است که در بازار ارزهای دیجیتال مورد معامله قرار می گیرند. مناسب ترین مثال در توضیح توکن های جایزه، پاداش هایی می باشند که به بازیگران گیم ها بر اساس موفقیت های کسب شده داده می شود.

نمودار قیمتی ارزدیجیتال Gala پس از پشت سر گذاشتن حالت رنج نسبتا طولانی در محدوده ی قیمتی ۷تا۱۱ سنتی، موج صعودی قدرتمنی را تجربه کرده است. تشکیل الگوی پرچم در نمدار قیمتی Gala در تایم فریم روزانه می تواند به عنوان یک الگوی کلاسیک مورد اسفاده معامله گران و سرمایه گذاران Gala در بازار ارزهای دیجیتال گردد. هم چون سایر دارایی های مالی و دیگر ارزهای دیجیتال موجود در بازر کریپتو، قیمت رمزارز Gala نیز از المان های مختلفی تأثیر پذیر می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهد شد.

عرضه و تقاضای بازار یکی از مهم ترین المان های تاثیرگذار بر قیمت Gala است که اندازه گیری آن منوط به داده های درون شبکه مانند Inflow و Outflow می باشد. به بیان ساده تر، ورود و خروج Gala به صرافی ها به عنوان میزان عرضه و تقاضای این رمزارز در نظر گرفته می شود. ورود این ارزدیجیتال به صرافی ها نشانه ی عرضه و خروج آن از صرافی ها نشان دهنده ی تقاضای این ارزدیجیتال خواهد بود.

رقابت رقابت بین Gala و دیگر رمزارزها در مورد عملکرد سیستم می تواند موجب تغییراتی در قیمت رمزارز باشد.

صرافی های که Galat در آنها معامله می شود هم تاثیر خود را بر قیمت این رمزارز می گذارند. لیست شدن یک رمزارز و یا Delist شدن آن موجب تغییر قیمت می شود.

قیمت ارز دیجیتال HBAR

Hedera Hashgraph یک شبکه تکنولوژی دفتر کل توزیع شده (DLT) عمومی است که افراد را قادر می سازد به طور موثر و ایمن به تعامل و معاملات آنلاین بپردازند. بدون نیاز به شرکت های شخص ثالث، که اغلب اطلاعات شخصی کاربران خود را جمع آوری و به فروش می رسانند. هدف Hedera فراهم آوردن یک شبکه پایدار و قابل اعتماد برای طیف گسترده ای از برنامه های غیرمتمرکز است. مانند همه شبکه های DLT عمومی، Hedera برای عملکرد خود به ارز رمزنگاری شده نیاز دارد. Hbar ارز رمزپایه بومی شبکه Hedera است. Hbars برای تأمین انرژی برنامه های غیرمتمرکز، ساخت مدل های معاملاتی نظیر به نظیر و محافظت از شبکه در برابر عوامل مخرب استفاده می شود.

Hbars دو کارکرد اصلی را انجام می دهد:

سوخت شبکه: Hbars به ‌عنوان سوخت برای پرداخت هزینه خدمات شبکه و تشویق گره ها برای کمک به منابع محاسباتی در شبکه عمل می کند.

امنیت شبکه : همانطور که Hedera در امتداد مسیر به سمت گره های غیرمجاز حرکت می کند، hbars از طریق مکانیزم اتفاق آرا ی اثبات سهام و توزیع سکه ی آتی شبکه در برابر حملات سایبری محافظت می کند.

hbar می خواهد بستری فراهم کند تا هر کسی بتواند روی این بستر معاملات خود را انجام دهد و نرم افزارها را توسعه دهد  اما گروهی از مشاغل بر این نرم افزار نظارت دارند. در راستای این هدف، Hedera  قابل توجهی در طراحی انجام داده است که آن را از سایر سیستم عامل ها متمایز می کند. به عنوان مثال، این شبکه از سرعت بالای تراکنش ها ی ارز رمزنگاری شده خود پشتیبانی می کند، اما  تنها به گره های مجاز اجازه می دهد تا در تعیین تاریخچه معاملات شرکت کنند. با محدود کردن تعداد گره های درگیر در عملکردهای کلیدی مانند زمان سنجی و سفارش معامله، Hedera Hashgraph قادر است به سرعت به نتیجه نهایی برسد و احتمال تغییر وضعیت معاملات را کاهش دهد. تیم Hedera معتقد است که این امر به مشاغل تضمین لازم را می دهد، زیرا آنها می توانند هنگام تصمیم گیری بر اساس این داده ها اطمینان داشته باشند. از سال ۲۰۲۰، به نظر می رسد تعداد کسانی که به این پروژه جذب شده اند افزایش یافته است ، زیرا این مدل موفق شده است ده ها شرکت بزرگ مانند LG، IBM و Boeing را جذب کند تا به عنوان گره های درون شبکه عمل کنند.

Hedera Hashgraph چگونه عمل می کند؟

منحصر به فردترین ویژگی Hedera Hashgraph ساختار داده آن است، که برای گروه بندی معاملات استفاده می شود. hashgraph ادعا می کند تراکنش های بیشتری را ارزان تر از بلاک چین های موجود پردازش می کند. Hashgraph یک الگوریتم ثبت شده است که در آن تمام گره ها دائماً اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و در اصل برای استفاده خصوصی طراحی شده است. Hedera Hashgraph اولین تکرار الگوریتمی است که در یک شبکه عمومی استفاده شده است.

Hedera Hashgraph برای اطمینان از اینکه همه رایانه های شبکه توزیع شده درباره تاریخ تراکنش ها اتفاق آرا دارند، از مکانیزم اتفاق آرا Hashgraph استفاده می کند که توسط دو نوع گره انجام می شود. گره های اتفاق آرا ترتیب معامله و تاریخچه را تعیین می کنند، در حالی که گره های آینه ای این اطلاعات را به سایر سهامداران در سراسر شبکه انتقال می دهند. مدل Hedera از تعداد محدودی از گره ها برای تعیین تاریخچه تراکنش ها استفاده می کند، مدل Hedera اطمینان می دهد که تراکنش ها بعدا لغو نمی شوند. این مدل با بیشتر بلاک چین های سنتی متفاوت است، و در این مدل وضعیت بلاکچین توسط کاربرانی تعیین می شود که یشنهاد می دهند کدام بلوک به زنجیره اضافه شود و این کار دریک بازار رقابتی انجام می شود که برای عموم آزاد است. در نتیجه، Hedera Hashgraph ادعا می کند ویژگی هایی را ارائه می دهد که مزایای شبکه های بلاکچین عمومی و خصوصی را با هم ترکیب می کند.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha