۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
۸ کارخانه راکد گلستان تولید را از سر گرفتند
رئیس کل دادگستری گلستان:

۸ کارخانه راکد گلستان تولید را از سر گرفتند

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال هشت واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، تولید را از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار بازار و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهارکرد: امسال ۵۲۲ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۲۶۸ واحد رفع شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: رفع موانع تولید بقیه واحدهای تولیدی هم در حال پیگیری است.

آسیابی افزود: همچنین امسال هشت واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت.

وی با بیان اینکه با احیای این واحدها ۵۲۵ نفر مشغول به کار شدند، گفت: از تعطیلی یکی از این واحدهای تولیدی ۱۵ سال و دیگری ۱۶ سال می گذشت.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از ۱۸ سال، راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکنندگان است.

آسیابی ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنها و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر پنج ماهه به پرونده های واحدهای تولیدی در شعب تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش ها است.

کد خبر: ۱۲۶٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha