۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
جایگزینی ایستگاه‌های ثابت بجای تانکرهای آبرسانی
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد

جایگزینی ایستگاه‌های ثابت بجای تانکرهای آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: به دنبال امضای تفاهم‌نامه میان ستاد بازسازی عتبات عالیات و شرکت آب و فاضلاب، شبکه آبرسانی در روستاها از حالت آبرسانی با تانکر خارج شده و به ایستگاه ثابت تبدیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا جانباز در آئین امضای تفاهم‌نامه طرح آبرسانی سردار قاسم سلیمانی میان ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات نگاه ویژه‌ای به موضوع آب دارد که همین نگاه، ایده شکل‌گیری این تفاهم‌نامه بوده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وزیر ن/یرو هم تاکید بسیاری بر موضوع ساماندهی شبکه آبرسانی در روستاها داشت تا در روستاهایی که شبکه آبرسانی نداریم و مردم مشکلاتی دارند، آبرسانی از حالت سقایی که سبب انتظار مردم برای رسیدن تانکرهای آب شده بود، خارج شده و به ایستگاه ثابت آب شرب تبدیل شود که نتیجه آن منجر به امضای این تفاهم‌نامه شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه این اتفاق شروع بسیار خوبی در آستانه بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی اقدام به خرید و نصب مخازن ثابت و تعدادی کانتر سیار کرد و از سوی دیگر ما در مجموعه وزارت نیرو هم آب بخشی از این روستاها را تامین می‌کنیم.

کد خبر: ۱۲۶٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha