۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
قابلیت استفاده از اپلیکیشن Zoom بر روی تلویزیون های سری Fire آمازون راه اندازی شد
تازه های فناوری؛

قابلیت استفاده از اپلیکیشن Zoom بر روی تلویزیون های سری Fire آمازون راه اندازی شد

شرکت زوم با انتشار بیانیه ای رسمی از قابلیت استفاده کاربران تلویزیون های سری Fire این شرکت از اپلیکیشن ارتباطی زوم برای برقراری تماس های تصویری و ویدئو کنفرانس های خود خبر داد.

به گزارش بازار، به لطف همکاری جدید آمازون و اپلیکیشن ارتباطی زوم (Zoom)، تماس‌های ویدیویی به اتاق نشیمن شما می‌آیند.

شرکت زوم، این غول کنفرانس ویدیویی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرده که پلتفرم ویدئو کنفرانس آن اکنون در تلویزیون های «آمازون فایر» درست به موقع برای تماس های خانوادگی در کریسمس در دسترس خواهد بود.

سری Fire TV Omni آمازون به کاربران اجازه می‌دهد جلسات آنلاین خود را با استفاده از نرم افزار ارتباطی «زوم» انجام داده و کاربران این تلویزیون ها در ایالات متحده و کانادا می‌توانند هم اکنون از این سرویس استفاده کنند.

آمازون اولین تلویزیون های سری  Fire خود را در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی کرد و به دنبال هدف قرار دادن مشتریانی است که به دنبال سخت افزار هوشمند و البته مقرون به صرفه تر هستند.

زوم نیز به عنوان یکی از اپلیکیشن های کاربردی به صورت پیش فرض روی این تلویزیون ها نصب شده است. این نخستین بار است که این شرکت برنامه‌ای را برای تلویزیون هوشمند منتشر می‌کند.

با این حال، از آنجایی که هیچ دوربینی در خود تلویزیون‌ها تعبیه نشده، تنها باید یک وب‌کم تهیه کنید تا بتوانید تماس‌های زوم را انجام دهید.

خوشبختانه، آمازون ایده هایی در مورد اینکه چه وب کم هایی می توانید استفاده کنید دارد. یعنی هر یک از مدل های Logitech C۹۲۰، C۹۲۲x یا C۳۱۰ به عنوان وب کم های پیشنهادی آمازون برای استفاده در سری فایر می توانند به راحتی از پس ویدئو کنفرانس های شما بر آیند. 

اپلیکیشن Zoom را می‌توان از فروشگاه Fire TV دانلود کرده و به صورت عادی به آن دسترسی داشت.

اگر میکروفون خود را روشن کرده‌اید، می‌توانید از الکسا برای پیوستن به جلسه زوم با دستور صوتی «الکسا، به جلسه زوم من بپیوندید» استفاده کنید.

آمازون خاطرنشان می کند که برنامه Zoom فقط از صدای بلندگوهای تلویزیون شما استفاده می کند، به این معنی که کاربران هنوز نمی توانند با نوار صوتی یا بلندگوها جفت شوند.

این خبر اندکی پس از آن منتشر می شود که Zoom تعهد خود را برای در دسترس ماندن رایگان حتی پس از پایان دوران همه گیری کرونا تمدید کرد. این شرکت گفته که می تواند نقش مهمی را در دنیای پس از همه گیری ایفا کند و با قرار دادن قابلیت های ویژه استفاده کارمندان دو کار، همچنان بتواند کمکی سازنده به واحدهای صنعتی داشته باشد. 

کد خبر: ۱۲۶٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha