۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
سریع ترین راه یادگیری طراحی سایت بدون کدنویسی با آموزش المنتور - اسراروردپرس

سریع ترین راه یادگیری طراحی سایت بدون کدنویسی با آموزش المنتور - اسراروردپرس

یکی از نیازهای ضروری این روزهای هر کسب و کاری داشتن یک سایت است.

به گزارش بازار، یکی از نیازهای ضروری این روزهای هر کسب و کاری داشتن یک سایت است. فرقی نمی کند که یک کسب و کار آنلاین برای خرید و فروش داشته باشید، یا یک شرکت و یا حتی یک موسسه آموزشی، بهرحال داشتن سایت برای بهبود کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند به رشد و گسترش آن کمک کند. طراحی سایت می تواند به روش های مختلفی انجام شود که یکی از آنها طراحی سایت به کمک وردپرس است. برای وردپرس  افزونه های مختلفی وجود دارد که المنتور یکی از آنهاست.

آموزش المنتور یکی از مهمترین مواردی است که اگر قصد استفاده از وردپرس برای طراحی سایت هایتان را دارید می بایست آن را انجام دهید. به طور کلی المنتور یکی از بهترین و کاربردی ترین ویرایشگرهای وردپرس است که شما می توانید به عوض کدنویسی های سخت و سنگین خیلی راحت از ان استفاده کنید. همچنین به کمک قابلیت ها و ابزارهایی که این پلاگین در اختیارتان قرار می دهد قادر هستید هر آنچه را که در ذهن دارید پیاده سازی کنید. در این مطلب قصد داریم به آموزش المنتور و ویژگی های آن بپردازیم و ببینیم که چرا بهتر است به جای کدنویسی به آموزش المنتور پرداخته و از آن در طراحی سایت هایمان استفاده کنیم. با ما همراه باشید.

چرا آموزش المنتور؟

همانطور که گفتیم المنتور یکی از بهترین و پیشرفته ترین صفحه سازهایی است که برای وردپرس طراحی شده است. حال می خواهیم ببینیم چرا برای سایتمان به جای این که مواردی که نیاز داریم را با کدنویسی پیاده سازی کنیم بهتر است از المنتور استفاده کنیم؟

نخستین و ساید مهمترین نکته این است که کدنویسی پروسه سخت و پیچیده ای است که نیاز به دانش و تخصص دارد. لذا اگر شما به دنبال راهکار ساده تر و بدون دردسری هستید که به کمک آن صفحات سایتتان را طراحی کنید کدنویسی نمی تواند یک پلن خوب به شمار بیاید. راهکار راحت تر و فاقد هرگونه پیچیدگی ک در اینجا مطرح می شود آموزش المنتور است. با آموزش المنتور شما دیگر از کد نویسی بی نیاز می شوید و می توانید خیلی راحت و تنها به کمک همین افزونه سایت های خود را طراحی کنید.

علاوه بر این آموزش المنتور به شما کمک می کند هر قسمت از سایتی که طراحی کرده اید را مطابق میل خودتان تغییر دهید و هر نوع دیزاینی که دوست داشته باشید را برای سایت مورد نظر پیاده سازی کنید. علاوه بر المنتور نسخه پرو آن هم وجود دارد که قابلیت هایی بیش از خود المنتور در اختیارتان قرار می دهد. اگر دوست دارید حرفه ای تر کار کنید می توانید علاوه بر المنتور از نسخه پرو آن هم استفاده کنید و از قابلیت های فوق العاده این نسخه بهره مند شوید.

ویژگی های کاربردی المنتور

آموزش المنتور رایگان  - اسراروردپرس

اگر قصد آموزش المنتور را دارید بهتر است کمی در مورد ویژگی های این افزونه اطلاعاتی بدست آورید. به این شکل متوجه میشوید که چرا اکثر افرادی که طراحی سایت می کنند المنتور را ترجیح داده و کمتر از کد نویسی استفاده می کنند. در ادامه تعدادی از مهمترین و کاربردی ترین مشخصه ها و قابلیت های این افزونه را شرح خواهیم داد:

امکان ادیت صفحات سایت تنها به کمک درگ اند دراپ

فکرش بکنید که چقدر خوب می شود اگر بتوانید تنها به کمک موس و با درگ کردن ابزارهای و دکمه های مختلف آنها را به صفحه بیاورید و آنگاه وقتی آن آیتم را رها می کنید المان آن بر روی صفحه مانده  و سپس شما می توانید برای شخصی سازی کردن آن اقدام کنید. این دقیقا کاری است که المنتور برایتان انجام می دهد و می توانیم بگوییم ساده تر از این دیگر چیزی وجود ندارد.

قالب های متعدد و متنوع

دیگر قابلیت بی نظیری که المنتور برای شما فراهم می آورد قالب های از پیش ساخته شده هستند. در این فضا شاهد بالغ بر ۳۰۰ نمونه قالب مختلف و متنوع هستیم که می توان بسته به نیازی که داریم هر کدام را که بخواهیم انتخاب کرده و در اختیار داشته باشیم.

ایجاد پنجره های پاپ آپ

به کمک المنتور شما میتوانید خیلی راحت پاپ آپ ویندو هایی که می خواهید را طراحی کرده و به وجود آورید، آن هم به صورتی هدفمند!

ریسپانسیو بودن

یکی از پارامترهای مهم برای هر سایت که در سئو هم از اهمیت بالایی برخوردار است واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن آن است. در المنتور شما بخشی تحت عنوان نمای تلفن همراه/تبلت در اختیار دارید که می توانید وارد آن شده و هر یک از المان های مد نظرتان را برای این نحوه نمایش هم تنظیم کنید.

سایر قابلیت های المنتور

آموزش رایگان المنتور - اسراروردپرس

علاوه بر ۴ قابلیت و ویژگی های ذکر شده در بالا قابلیت های زیر هم برای سایت ساز المنتور وجود دارند:

ویجت های فوق العاده و گوناگون

دیگر قابلیت المنتور که آن را از سایر افزونه های سایت ساز و همچنین کدنویسی متمایز می کند در اختیار داشتن نزدیک به ۱۰۰ ویجت مختلف و جذاب است. ویجت ها یا به فارسی همان ابزارک ها می توانند به شما در پیاده سازی انچه که در ذهن دارید کمک شایانی کنند. از جمله ویجت های المنتور که در آموزش المنتور مفصلا به آنها پرداخته می شود می توان به فرم ها، عنوان ها، دکمه ها و سایر مواردی از این دست اشاره کرد. با این ویجت ها پیاده سازی هیچ چیزی غیر قابل انجام نخواهد بود.

قالب ساز پرو

یکی از بی نظیرترین امکانات این افزونه را می توان قالب ساز پرو آن معرفی کرد. به کمک این قابلیت شما قادر هستید هر بخش از سایت که دوست دارید را بدون این که نیازی به کدنویسی داشته باشید ویرایش کنید و به حالت دلخواه خود درآورید.

مزیت های المنتور

استفاده از المنتور مزیت های زیادی دارد که در ادامه تعدادی از آنها را میبینید:

بدون نیاز به هیچ کد و کدنویسی

در اختیار داشتن ناوبرها برای حرکت راحت بین صفحات و لایه ها

در اختیار داشتن نوار سرچ

استفاده از کلیدهای میانبر ترکیبی برای سیو زمان

قابلیت آندو و ریدو

امکان سیو اتوماتیک

در اختیار داشتن یک تاریخچه از کلیه ادیت ها

امکان استفاده از حالت پیش نویس

منبع : اسراروردپرس

کد خبر: ۱۲۶٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha