۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
صرافی برای خرید ارز شیبا اینو

صرافی برای خرید ارز شیبا اینو

ویژگی‌هایی مانند غیرمتمرکز بودن و استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری شده و بلاک‌چین، منجر به این شده است که دیگر دولت‌ها نتوانند دخل و تصرفی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.

به گزارش بازار، تلاطم بازارهای مالی و دخالت‌های دولت‌ها در این بازارهای پر از زرق و برق، یکی از دلایل اقبال به رمزارزها و توجه به بازار ارزهای دیجیتال است. ویژگی‌هایی مانند غیرمتمرکز بودن و استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری شده و بلاک‌چین، منجر به این شده است که دیگر دولت‌ها نتوانند دخل و تصرفی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.

صرافی برای خرید ارز شیبا اینو

پس از عرضه اولین ارز دیجیتال که همان بیت‌کوین است، سایر برنامه‌نویسان نیز به فکر راه‌اندازی و عرضه ارزهای دیجیتال دیگری افتادند که به این ارزهای دیجیتال اصطلاحاً آلت کوین می‌گویند. آلت‌کوین‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از این انواع مختلف، میم کوین‌ها هستند. معروف‌ترین میم کوینی که شاید بیشتر مطلعین از بازار ارزهای دیجیتال بشناسند شیبا اینو (Shiba Inu) است. ما در این مطلب به معرفی این میم کوین و صرافی برای خرید آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شیبا اینو، از شوخی تا واقعیت

شیبا اینو یا همان SHIB، ارز دیجیتالی غیرمتمرکز است که توسط فردی ناشناس با نام مستعار ریوشی در سال ۲۰۲۰ به وجود آمد. شیبا اینو اسم یک نژاد سگ ژاپنی است و در ابتدا این ارز دیجیتال به‌صورت میم با این نام آغاز به کار کرد. این ارز دیجیتال به‌نوعی از دوج‌کوین الگو گرفته است.

ارز دیجیتال شیبا اینو طبق استانداردهای اتریوم ساخته شده و کار می‌کند. این ارز دیجیتال در ابتدای راه‌اندازی و عرضه، هدفی نداشت و بیشتر برای سرگرمی عرضه شده بود اما بعد از گذشت یک سال، یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز راه‌اندازی کرده تا بتواند با تقویت اکوسیستمش به تقویت جامعه غیرمتمرکز جهانی کمک کند. با توجه به پروژه‌های متفاوتی که برای آینده شیبا تصور می‌شود، حالا دیگر نمی‌توان گفت شیبا یک شت کوین است.

شیبا اینو که خود را قاتل دوج‌کوین می‌داند، تفاوت‌هایی با دوج دارد: از جمله اینکه شیبا بر بستر اتریوم ساخته شده اما دوج کوین، بلاک‌چین خود را دارد. شیبا توکن است و دوج‌کوین، یک کوین است، توکن‌های شیبا همان ابتدای راه‌اندازی ساخته و در شبکه قفل شده است اما دوج کوین باید استخراج شود.

از کدام صرافی ارز دیجیتال می‌توان شیبا اینو خرید؟

برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو، استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی به دلیل تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های حاصل از تحریم، توصیه نمی‌شود؛ زیرا استفاده از این صرافی‌ها با وجود این موانع، مصائب و مشکلات زیادی از جمله مسدود شدن حساب کاربری و ازدست‌رفتن سرمایه کاربران را به همراه دارد. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، عملاً کاربر ایرانی نمی‌پذیرند و هیچ‌کس با هویت و IP ایرانی نمی‌تواند در صرافی‌های خارجی مثل بایننس حساب کاربری باز کند مگر اینکه با وی‌پی‌ان و دورزدن قوانین آن‌ها این کار را بکنند که خطرناک است و خطر انسداد حساب و بلوکه شدن سرمایه را دارد؛ پس ما اصلا این روش را توصیه نمی‌کنیم.

حالا کاربران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال شیبا چه راهی پیش‌ روی خود دارند؟ چه کاری باید بکنند تا بتوانند بدون به خطر افتادن سرمایه‌شان ارز دیجیتال شیبا اینو بخرند؟ چگونه خرید این ارز دیجیتال میسر است؟

با این اوصاف قطعاً آسان‌ترین و امن‌ترین راه برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو و اساساً همه ارزهای دیجیتال، ثبت‌نام و احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. البته باید دقت داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال ایرانی که انتخاب می‌کنید، باید اعتبار بالایی داشته باشد. از جمله ویژگی‌هایی که یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و امن برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو، باید داشته باشد، داشتن بستری ساده و کاملا قابل دسترسی برای معاملات است؛ ویژگی دیگر، داشتن امنیت و اعتبار در بالاترین سطح است. همچنین یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر باید از توکن‌ها و کوین‌های زیادی پشتیبانی کند و به‌روز باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی را معتبر می‌کند، داشتن کارمزد پایین و مناسب و همچنین داشتن اپلیکیشن موبایل است.

در این میان با توجه به ویژگی‌هایی که در بالا برای صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و امن ذکر شد، ما به شما صرافی ارز دیجیتال تبدیل را معرفی می‌کنیم.

صرافی برای خرید ارز شیبا اینو

این صرافی ارز دیجیتال، اولین صرافی است که بازار معاملاتی Shiba را در ایران ارائه کرده است. شما برای خرید ارز شیبا از صرافی تبدیل باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خرید ارز شیبا از صرافی ارز دیجیتال تبدیل

اگر بخواهیم صرافی برای خرید ارز شیبا اینو معرفی کنیم قطعاً اولین گزینه، صرافی ارز دیجیتال تبدیل است. این پلتفرم یک صرافی همتا به همتای معتبر و امن است که مناسب سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی در بازار ارزهای دیجیتال است. ارز شیبا اینو از ارزهای دیجیتالی است که صرافی تبدیل از آن پشتیبانی می‌کند و برای اولین بار در ایران نیز در این صرافی ارز دیجیتال امکان معامله آن میسر شده است. کاربران برای خرید ارز شیبا اینو به‌راحتی می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت در تبدیل، اقدام کنند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل همیشه کوشیده است تا امکان ورود و فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال را برای همه علاقه‌مندان به این بازارها ساده و میسر کند؛ از همین رو با ارائه اپلیکیشن موبایل به آن‌ها این امکان را داده است تا صرفاً با داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند، به‌آسانی و در هر لحظه بتوانند به خرید ارز شیبا اینو بپردازند. همچنین مطالب آموزشی و راهنمای خرید و فروش صرافی ارز دیجیتال تبدیل برای کاربران آماتور مفید است. این ویژگی‌ها و امکانات صرافی تبدیل باعث شده تریدرهای حرفه‌ای و خبره به این صرافی و عملکردش اعتماد کنند و در آن مشغول به معامله شوند.

مزایای صرافی ارز دیجیتال تبدیل

کسی در اهمیت استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی با اعتبار و امنیت بالا برای خرید ارز شیبا اینو شکی ندارد. اگرچه ممکن است همچنان برای عده‌ای از سرمایه‌گذاران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال تردیدهایی در استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی باشد؛ اما بازار ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی رونق چشمگیری داشته است. پس اگر می‌خواهید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید، اولاً صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و امن‌تر است، ثانیاً صرافی تبدیل اعتبار و امنیت بالاتری نسبت به سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی دارد.

صرافی برای خرید ارز شیبا اینو

همچنین صرافی ارز دیجیتال تبدیل باتوجه‌به داشتن ویژگی‌هایی همچون کارمزد پایین و مناسب، کیف پول امن داخلی، داشتن اپلیکیشن موبایل و ابزار مدیریت ریسک حد ضرر و OCO و... مناسب‌ترین گزینه برای تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی جهت خرید ارز شیبا اینو است.

سخن آخر

ما در این مطلب به شیبا اینو که یک میم کوین محسوب می‌شود، پرداختیم. همچنین به معرفی صرافی برای خرید ارز شیبا اینو نیز پرداختیم و بهترین صرافی را معرفی کردیم. وقت آن است برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال اقدام کنید.

کد خبر: ۱۲۶٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha