۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
اتریوم در مسیر دستیابی به قیمت تاریخی جدید| بازگشت به روند صعودی
مدیر ارشد مایکروسافت پیش بینی کرد؛

اتریوم در مسیر دستیابی به قیمت تاریخی جدید| بازگشت به روند صعودی

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت طی سخنانی، نسبت به سرمایه گذاری بر روی اتریوم طی دو سال آینده ابراز خوشبینی کرده و گفت اتریوم در حال تلاش برای ثبت رکورد تاریخی جدیدی در قیمت خود است.

به گزارش بازار، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت طی سخنانی، نسبت به سرمایه گذاری بر روی اتریوم طی دو سال آینده ابراز خوشبینی کرد. به اعتقاد وی، قیمت اتریوم اکنون از افت شدید قیمت طی دو هفته گذشته بهبود یافته است و این آلت کوین اکنون در مسیر رسیدن به بالاترین رکورد جدید خود قرار دارد.

«یورک رودز»، مدیر تحول دیجیتال مایکروسافت پیش بینی جسورانه ای در مورد اتریوم انجام داده و معتقد است که اتریوم به فروشگاه اپلیکیشن غیرمتمرکز جدید تبدیل خواهد شد.

به گفته وی، پذیرش اتریوم به عنوان یک بازار شاخص برای برنامه های وب ۳، ممکن است طی دو سال آینده سر به فلک بکشد. این ایده بر اساس پتانسیل شبکه اتریوم به عنوان مرکزی برای برنامه های غیرمتمرکز مطرح شده است.

اتریوم حدود ۳۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز را در شبکه خود میزبانی می کند. بر اساس داده های Glassnode، نهنگ هایی با بیش از ۱۰۰ هزار اتریوم در کیف پول خود بیش از یک سال است که دارایی های خود را جمع آوری کرده و به فروش نرسانده اند.

عرضه کلی اتریوم نسبت به سه سال پیش، غیرمتمرکزتر است. جالب توجه اینکه سرمایه گذاران کیف پول هایی با حجم دارایی اندک، اتریوم بیشتری را به طور مداوم در یک بازه زمانی مشابه انباشته کرده اند. این عدم تمرکز و انباشت نشان دهنده محبوبیت فزاینده اتریوم در بین سرمایه گذاران کلان و خرد است.

کد خبر: ۱۲۵٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha