۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
امکان ثبت نام مجردین سیستان و بلوچستان در طرح ملی مسکن وجود دارد
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

امکان ثبت نام مجردین سیستان و بلوچستان در طرح ملی مسکن وجود دارد

زاهدان - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال و شهروندان واجد شرایط استان تا ۲۰ بهمن ماه در سامانه نهضت ملی مسکن امکان پذیر است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: بر اساس مصوبه اخیر وزارت راه و شهرسازی همه مردان مجرد که ۲۳ سال را تمام کرده‌اند می‌توانند برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند، اما در زمان تحویل واحد مسکونی خود باید متأهل باشند.

وی ادامه داد: سایر متقاضیان واجد شرایط سیستان و بلوچستان نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تأمین زمین در آن فراهم است اقدام به نام نویسی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین امکان دسترسی متقاضیان واجد شرایط دارای زمین (خود مالک) برای برخورداری از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن در شهر زاهدان ۳۵۰ میلیون تومان و در دیگر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان نیز فراهم است.

وی تاکید کرد: به منظور احداث هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان یک هزار و ۱۰۸ هکتار زمین توسط این اداره کل در شهرهای تحت پوشش تأمین شده است.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha