۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تعرفه گاز واحدهای گردشگری مازندران ۳ تا ۴ برابر شده است
در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان شد؛

تعرفه گاز واحدهای گردشگری مازندران ۳ تا ۴ برابر شده است

ساری- محمدی، فعال در صنعت گردشگری و هتل‌داری مازندران با انتقاد از افزایش بی رویه تعرفه انرژی گاز و برق گفت: تعرفه گاز سه تا چهار برابر شده است.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه تعرفه گاز، برق و آب واحدهای گردشگری و هتل ها چند برابر شده است، گفت: آذرماه سال قبل قبض گاز با مصرف حدود ۳۷ هزار مترمکعب بیش از سه میلیون تومان شده بود، این درحالیست که امسال میزان مصرف ۱۱ هزار مترمکعب کمتر شد، اما قبض گاز به ۱۶ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: آن چه که مایه تعجب است اینکه در قبض گاز، موردی به عنوان تعرفه گازرسانی به روستاها وجود دارد که در این بخش بیش از یک میلیون تومان مبلغ درج شده است.

وی با اظهار اینکه هزینه آب و برق واحدهای گردشگری و هتلداری هم سرسام آور شده است، ادامه داد: افزایش هزینه ها، بهای هزینه تمام شده واحدهای گردشگری و تولیدی را افزایش می دهد و نتیجه آن تعدیل نیرو و کارگران خواهد شد.

این فعال حوزه گردشگری مازندران با اظهار اینکه در حال حاضر تعرفه انرژی واحدهای گردشگری و غیرصنعتی نیز صنعتی و فولادی محسوب می شود، گفت: با تداوم این رویه چاره ای جز تعطیلی باقی نمی ماند.

وی به حمایت های صورت گرفته از فعالان گردشگری در دوره کرونا اشاره کرد و گفت: برای تسهیلات کرونایی درنظرگرفته شده بین ۱۸ تا ۲۴ درصد سود گرفته می شود و به صرف نیست.  

کد خبر: ۱۲۵٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha