۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
«هوآوی» از گوشی تاشو مدل P۵۰ Pocket رونمایی کرد
تازه های دنیای تکنولوژی؛

«هوآوی» از گوشی تاشو مدل P۵۰ Pocket رونمایی کرد

گوشی تاشو P۵۰ Pocket، از جدیدترین محصولات شرکت هوآوی چین است که قرار است با ظاهری متفاوت از گوشی های مرسوم بازار و به شکل تاشو عرضه شود.

به گزارش بازار، پس از انتشار تیزرهای مختلف از گوشی جدید هوآوی به نام  P۵۰ Pocket، تیزر رسمی این محصول اکنون به طور کامل رونمایی شده که در حقیقت یک گوشی تاشو بوده و عملکرد آن، کمی متفاوت از رقیب اصلی خود یعنی Samsung Galaxy Z Flip ۳ است.

این محصول جددی هوآوی مجهز به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED تاشو با رزولوشن ۱۱۸۸x ۲۷۹۰، فرکانس ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۱:۹ و لولایی ظریف است که فاصله دوم بخش نمایشگر به هنگام بسته شدن حدود صفر و بسیار نزدیک به هم است. 

همچنین در بخش پشتی گوشی، یک صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱.۰۴ اینچی با رزولوشن ۳۴۰×۳۴۰، اعلان‌ها را مشاهده می کنید. این صفحه همچنین می‌تواند زمان و تاریخ را نشان دهد و برای گرفتن سلفی با دوربین‌های اصلی استفاده شود، اما آنقدر بزرگ نیست که واقعاً با آن تعامل چندان مطلوبی داشته باشید.

اما در خصوص دوربین های به کار رفته در P۵۰ باید گفت که آنها یکی از جذاب ترین بخش های این گوشی هستند. P۵۰ دارای یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی f/۱.۸، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/۲.۲ فوق عریض است (که می تواند برای عکس های ماکرو نیز استفاده شود)و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی f/۱.۸ است. 

سنسور جدید به کار رفته در این مدل، حالت عکاسی فلورسنت را فعال می کند که ظاهراً به شما امکان می دهد جزئیات و الگوهایی را ثبت کنید که برای چشم انسان قابل مشاهده نیستند.

Huawei P50 Pocket camera details revealed as front design showcased in a new  official teaser - NotebookCheck.net News

در خصوص دیگر مشخصات فنی P۵۰ نیز باید بگوییم که این گوشی دارای چیپست رده بالای Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ است. همچنین دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی ۴۰ واتی و اسکنر اثر انگشت در بخش جانبی خود است.

تنها مشکلی که کمی از جذابیت P۵۰ می کاهد، عدم ساپورت شبکه ۵G است و البته سیستم عامل آن هم اندروید نیست. در عوض شما باید در صورت انتخاب این محصول، با سیستم عامل Huawei Harmony OS اختصاصی شرکت هوآوی کار کنید.

همه اینها با روکش طلایی ممتاز، سفید الماسی یا مشکی رنگارنگ به عنوان رنگ های موجود برای این گوشی تلفیق شده اند؛ اگرچه طبق گزارش ها این رنگ ها در خارج از بازار چین در دسترس نخواهند بود. 

در مورد قیمت این گوشی هم باید گفت که از ۸۹۸۸ یوان (حدود ۱۴۱۰ دلار / ۱۰۵۵ پوند / ۱۹۵۰ دلار استرالیا) برای مدل ۸ گیگابایتی / وحافظه ۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود و تا ۱۰۹۸۸ یوان (تقریباً ۱۷۲۵ دلار / ۱۲۹۰ پوند / ۲۳۸۵ دلار استرالیا) برای مدل ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha