آینده صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات روشن است
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

آینده صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات روشن است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تغییر سیاست‌های گذشته و نگاه مثبت دولت، آینده بسیار روشنی را برای مخابرات و صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌بینیم.

به گزارش بازار، مجید سلطانی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه برنامه‌ای برای حمایت هر چه بیشتر از صنایع مخابراتی دارید؟ افزود: شرکت مخابرات لوکوموتیو صنعت آی سی تی در کشور است و اگر این لوکوموتیو آسیب ببیند قطعاً اثر مستقیمی در توسعه بومی سازی، تولید و صنعت آی سی تی خواهد داشت.

وی گفت: به سبب سیاست گذاری‌های گذشته، شرکت مخابرات با مسائل درآمدی روبرو شد و توازن میان درآمد و هزینه شرکت به هم خورد و این ضربه بزرگی به شرکت مخابرات و شرکت‌های همکار و صنعت آی سی تی زد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در جلساتی که با سندیکاها اوایل سال داشتیم متوجه شدیم که فقط ۲۵ درصد صنعت مخابراتی ما فعال است و در این بخش مشکلات جدی داریم، اما با تغییر دولت و نگاه مثبت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اخیراً کارهای خوبی انجام شده است و آینده شرکت مخابرات و صنعت آی سی تی را روشن می‌بینیم چرا که نگاه حمایتی به شرکت مخابرات برقرار شده است.

سلطانی گفت: شرکت مخابرات بنگاه اقتصادی بزرگی است که باید حمایت شود و همه کشورهای دنیا از صنایع مادر و از بنگاه‌های اقتصادی خودشان حمایت بکنند.

وی افزود: با حمایت‌ها و سیاست‌های درستی که در آینده شاهدش هستیم و با منطقی شدن تعرفه‌ها در بخش B۲B و B۲C که در آینده‌ای نزدیک عملی می‌شود این شرکت به توازون خواهد رسید و نه تنها در توسعه زیرساخت ها، حرکت جهشی خواهد کرد بلکه این حرکت جهشی مستقیم به صنعت آی سی تی کمک می‌کند و کارخانه‌ها می‌توانند به تولید و ظرفیت خودشان برگردند.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha