۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
رئیس جمهور پیگیر رفع مشکل شرکت جهان است
معاون رئیس‌جمهور:

رئیس جمهور پیگیر رفع مشکل شرکت جهان است

زنجان- معاون رئیس‌جمهور به مشکلی که امروز در خصوص نحوه خصوصی‌سازی شرکت جهان در زنجان مطرح است اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری بر رفع مشکل این شرکت بسیار تاکید دارد. 

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان،گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که خاطرات خوبی از آن به یادگار دارد. 

وی با بیان اینکه زنجان یکی از شهرهایی است که تاثیر زیادی در چهره معنوی کشور دارد،اظهار کرد: معتقدیم زنجان از دیرباز ظرفیت پرورش استعدادهای ناب  را داشته است. 

معاون رئیس‌جمهور به مشکلی که امروز در خصوص نحوه خصوصی‌سازی یک شرکت در زنجان مطرح است اشاره کرد و گفت: در گذشته از طریق قضایی پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شده است.

قاضی زاده تاکید کرد: امیدواریم در سفر امروز به زنجان این مشکل نیز مرتفع شود و در این خصوص سازمان اقتصادی کوثر به عنوان زیرمجموعه جهاد وارد عرصه شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در این خصوص، این است که اجازه ندهیم داشته فرزندان شهدا از بین برود،افزود: پیگیری مشکلات خصوصی‌سازی روغن جهان در زنجان از اهداف سفر به این استان است و رئیس جمهوری بر رفع مشکل این شرکت بسیار تاکید دارند. 

کد خبر: ۱۲۵٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha