۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
شرکت Vivaldi از مرورگر ویژه استفاده در سیستم های اندرویدی خودرو خبر داد
تازه های نرم افزاری؛

شرکت Vivaldi از مرورگر ویژه استفاده در سیستم های اندرویدی خودرو خبر داد

شرکت ویوالدی با انتشار بیانیه ای از انتشار نخستین مرورگر ویژه سیستم عامل اندروید ویژه استفاده در سیستم های هوشمند صوتی اندروید خودرو خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت «ویوالدی» (Vivaldi) که مرورگرهای آن از محبوبیت بالایی نزد طرفداران این برند برخوردار است، با انتشار بیانیه ای از انتشار نخستین مرورگر ویژه سیستم عامل اندروید ویژه استفاده در سیستم های هوشمند صوتی اندروید خودرو خبر داد که قرار است به عنوان هدیه کریسمس بر روی سیستم های هوشمند خودروهای برقی سوئدی پولستار نصب شود.

ویوالدی از طریق مشارکت با خودروساز برقی سوئدی «پولستار» (Polestar) به اولین مرورگر فعال بر روی سیستم عامل Android Automotive تبدیل خواهد شد که از هم اکنون در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا اقیانوسیه شروع در دسترس بوده و پیش بینی می شود که مرورگر محبوب شرکت گوگل، یعنی کروم را نیز شکست دهد.

«توماس اینگنلات»، مدیرعامل در این خصوص پولستار گفت: «ما به نیازهای جامعه مالکان خود گوش داده‌ایم و خیلی خوب است که می‌توانیم به خواسته آنها برای برای داتشن یک مرورگر ویوالدی به عنوان یک هدیه کریسمس خوب پاسخ دهیم. اکنون اساساً هیچ محدودیتی برای محتوای وب وجود ندارد و شما می توانید با استفاده از ویوالدی، در سیستم هوشمند Polestar ۲ وب گردی کنید."

البته این مرورگر کاملا هوشمند بوده و برای وسیله نقلیه ای که بیشتر برای رساندن شما از نقطه A به نقطه B طراحی شده، ابتداع شده است. ویوالدی می گوید مرورگر این شرکت فقط در حالت توقف خودرو قابل استفاده است تا ایمنی سرنشینان خودرو و راننده حفظ شود. 

به گفته «جان استفنسون فون تتزشنر»، مدیر عامل ویوالدی، این همکاری به دلیل هم افزایی بین ویوالدی و پولستار به وجود آمد.

وی گفت: "ما واقعاً مفتخریم که برای اولین بار مرورگر خود را با یک خودرو و مشخصا، با برندی مانند پولستار معرفی کنیم. جاه طلبی های فناوری و پایداری ما به خوبی همسو هستند."

ویوالدی همچنین قرار است سرورهای اختصاصی خود را برای بهبود عملکرد مرورگر خودروی خود، در ایسلند نصب و راه اندازی کند تا تجربه سریعتر و بهتری را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha