۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
چطوری بدون شماره در تلگرام ثبت نام کنیم؟

چطوری بدون شماره در تلگرام ثبت نام کنیم؟

تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان های موجود، در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همین مسئله باعث شده تا افراد بسیار زیادی اقدام به ثبت نام در این پیام رسان کرده و از آن استفاده کنند.

به گزارش بازار، تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان های موجود، در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و همین مسئله باعث شده تا افراد بسیار زیادی اقدام به ثبت نام در این پیام رسان کرده و از آن استفاده کنند. در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می شود این است که به چه نحوی می توان بدون شماره در تلگرام ثبت نام کرد و وارد این پلتفرم شد؟

همین راستا و به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم در این مطلب شما را با بهترین روش ها برای ورود به تلگرام بدون شماره آشنا کرده و در رابطه با هر یک از این روش ها اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم البته توجه داشته باشید شماره مجازی ایران را با این روش نمی شود ساخت.

ورود از طریق ربات

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید بدون وارد کردن شماره در تلگرام ثبت نام کرده و از آن استفاده کنید، ورود به عنوان ربات است. در حقیقت تلگرام امکانی را فراهم کرده تا افرادی که دارای ربات در این پلتفرم هستند، بتوانند از طریق ربات های ایجاد شده و بدون آن که بخواهند اقدام به وارد کردن شماره کنند، در این پیام رسان فعالیت داشته باشند. در همین راستا و به منظور ورود به عنوان بات تلگرام لازم است تا گام های زیر را طی کنید.  

روش ایجاد و ورود به تلگرام با بات

چطوری بدون شماره در تلگرام ثبت نام کنیم؟

اگر بخواهیم شما را با مراحل ایجاد بات در تلگرام آشنا کرده و سپس در رابطه با نحوه ورود به تلگرام بدون شماره اطلاعات جامع و کاملی را ارائه دهیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به عنوان اولین قدم باید به سراغ ربات بات فادر در تلگرام بروید. آی دی این ربات @botfather است. بعد باید روی start بزنید. از بین دستورات مختلفی که برای شما نمایش داده می شود، گزینه newbot را انتخاب کنید. سپس ربات از شما می خواهد تا نامی برای بات خود ایجاد کنید. شما باید اسمی را که برای ربات خود انتخاب می کنید را در بات وارد کنید.

در گام بعدی لازم است تا آی دی مناسبی برای ربات خود مشخص کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما اخر آی دی کلمه bot وجود داشته باشد.

سپس پیامی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است. به این لینک اصطلاحا توکن می گویند. شما به این توکن نیاز دارید پس وقتی روی آن را دریافت کردید، کل محتوا توکن را کپی کنید.

سپس باید از ربات بیرون آمده و به بخش منو اصلی صفحه تلگرام بروید. در این بخش باید روی گزینه add account کلیک کنید تا وارد صفحه ورود اکانت تلگرام شوید.

در صفحه ورود بر روی گزینه سه نقطه که در سمت راست و در کادر بالا قرار دارد بزنید. پس از انتخاب آیکون سه نقطه با دو گزینه مواجه خواهید شد. بر روی گزینه bot Log in بزنید تا بتوانید به عنوان ربات وارد تلگرام شوید.

وقتی صفحه log in جدید برای ربات ها باز شد با یک کادر در بالا مواجه می شوید که و در این کادر باید توکنی که کپی کردید را قرار دهید. سپس باید بر روی گزینه  ok کلیک کنید تا از طریق ربات وارد تلگرام شوید.

البته مسئله بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد دارید تا از طریق بات و بدون وارد کردن شماره در تلگرام ثبت نام کنید به عنوان یکی از مهم ترین پیش نیازها لازم است تا از قبل اکانتی در این پلتفرم داشته باشید. در واقع اگر شما در تلگرام اکانتی نداشته باشید به هیچ عنوان نمی توانید اقدام به ایجاد ربات در این پلتفرم کرده و سپس از طریق ربات بدون شماره وارد تلگرام شوید.

ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی

پس از آن که در رابطه با این مسئله بسیار مهم صحبت کردیم که چگونه بدون شماره در تلگرام ثبت نام کرده و از طریق بوت به هدف تان دست پیدا کنید، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که در روش قبلی داشتن یک اکانت به عنوان پیش نیاز اصلی محسوب می شد اما اگر بخواهیم بدون هیچ پیش نیاز خاصی و برای اولین بار بدون شماره وارد تلگرام شویم لازم است تا چه مراحلی را طی کنیم؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت استفاده از شماره مجازی به عنوان یکی از بهترین روش ها برای ورود به تلگرام بدون وارد کردن شماره به حساب می آید. در واقع در این روش شما باید اقدام به خرید یک شماره مجازی از سایر کشورها کرده و سپس از طریق آن شماره می توانید بدون آن که بخواهید شماره واقعی خود را وارد کنید، اکانتی در تلگرام ایجاد کرده و بتوانید از این پیام رسان استفاده کنید.

در واقع مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این روش پیش نیاز و پیش شرط خاصی ندارد و شما می توانید به راحتی با خرید یک شماره مجازی اقدام به ورود به تلگرام کرده و از این پیام رسان استفاده کنید.

نکات برای خرید شماره مجازی تلگرام

شماره مجازی

پس از بررسی روش ورود به تلگرام از طریق شماره مجازی، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که امروزه پلتفرم ها و سامانه های مختلفی در حوزه ارائه شماره مجازی فعالیت دارند. به همین دلیل اگر قصد دارید تا یک شماره مجازی برای ثبت نام در تلگرام خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید، لازم است تا به سراغ پلتفرم هایی بروید که شماره مجازی دائمی و امن را به شما ارائه می دهند.

یکی از این پلتفرم ها و سامانه ها مکس نامبر است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید برای ثبت نام در تلگرام اقدام به خرید شماره مجازی تلگرام کرده و به راحتی در این پیام رسان ثبت نام کنید.

ثبت نام در تلگرام بدون شماره مجازی

در این مطلب شما را با دو روش اصلی برای این که بدون شماره در تلگرام ثبت نام کنید آشنا کرده و در رابطه با هر دو این روش ها اطلاعات کاملی را به شما ارائه کردیم. توجه به نکات گفته شده این مطلب این امکان را برای شما فراهم می کند تا به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ چالش خاصی بتوانید در تلگرام حساب خود را ایجاد کرده و از مزایای فعالیت در این پیام رسان، بدون وارد کردن شماره بهره مند شوید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب ساخت تلگرام با ایمیل را نیز مطالعه کنید.

کد خبر: ۱۲۵٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha