۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
جمع‌آوری فلرها و ساماندهی پساب‌های صنعتی پارس جنوبی
معاون پژوهشی وزیر نفت خبر داد:

جمع‌آوری فلرها و ساماندهی پساب‌های صنعتی پارس جنوبی

بوشهر- زیدی‌فرد معاون پژوهشی وزیر نفت از جمع‌آوری فلرها و ساماندهی پساب‌های صنعتی پارس جنوبی خبر داد.

وحید زیدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صنعت نفت از سال ۱۳۷۷ در منطقه پارس جنوبی و عسلویه مستقر شده و اکنون شاهد عظیم‌ترین مراکز نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر هستیم.

وی افزود: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در پارس جنوبی بسیار زیاد است و امیدوارم منافع این سرمایه گذاری به مردم بومی منطقه برسد و شاهد رضایت‌مندی مردم از صنعت نفت باشیم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری خاطر نشان کرد: رئیس جمهور تاکید بسیار زیادی به حمایت از ساکنان بومی عسلویه دارد و وزارت نفت تا حد توان و ظرفیت در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال محیط پیرامونی، تلاش و فعالیت می‌کند.

زیدی‌فرد تصریح کرد: بحث فلرها و محیط زیست مردم یک‌بحث مهم است که عزم وزارت نفت بر جمع کردن فلرها و کاهش چشمگیر آلودگی منطقه است و اعتبارات ارزشمندی برای این مهم تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: ساماندهی فلرها و پساب‌های صنعتی پارس جنوبی در دستور کار وزارت نفت قرار دارد و امیدواریم تا چند ماه آینده به نتیجه مطلوب برسد.

معاون وزیر نفت به سرد شدن هوا اشاره کرد و گفت: شرکت ملی گاز آمادگی کاملی برای فصل زمستان و تامین گاز مردم دارد و البته امیدواریم مردم نیز با مصرف بهینه و صرفه جویی، متولیان‌ امور را همراهی کنند.

کد خبر: ۱۲۵٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha