۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
۱۰ هزار زنجانی برای طرح ملی مسکن ثبت نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۰ هزار زنجانی برای طرح ملی مسکن ثبت نام کردند

زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: براساس آخرین پایش انجام شده، بیش از ۱۰ هزار زنجانی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و پایش واجدین شرایط انجام می شود.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: سهم زنجان از طرح اقدام ملی مسکن هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی بود ولی با توجه به تقاضای زیادی که در استان وجود داشت، این تعداد با مساعدت استاندار به ۱۰هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح در شهرستان های زنجان، ابهر و آببر اجرا خواهد شد،اظهار کرد:  ۷۰ درصد این واحدها در شهر زنجان و مابقی در ابهر و آببر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: این طرح در قالب شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر و بافت فرسوده  اجرا می شود.

بیات منش با بیان اینکه انبوه سازان مسئولیت ساخت این واحدها در زنجان را برعهده خواهند داشت، گفت: آورده دولت، زمین و تسهیلات خواهد بود و قراردادهای این طرح با پیمانکاران منعقد شده است.

وی ابراز کرد: براساس آخرین پایش انجام شده بیش از ۱۰ هزار زنجانی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و پایش واجدین شرایط توسط مرکز انجام می شود.

مدیرکل  راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۵ دی ماه افرادی که واجد شرایط اجرای این طرح هستند با ارسال پیامک مشخص خواهند شد.

کد خبر: ۱٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha