۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کردستانی‌ها ۷ میلیون مترمکعب آب مصرف کردند
در ۴۵ روز اخیر؛

کردستانی‌ها ۷ میلیون مترمکعب آب مصرف کردند

کردستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: مردم این استان از ابتدای اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین ۹۹ بیش از هفت میلیون مترمکعب آب مصرف کردند.

محمدحسین محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای اسفند سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع استان، میزان مصرف آب به دلیل توصیه به شستشوی مکرر دست‌ها و رعایت بهداشت فردی برای مقابله با این بیماری افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی اول اسفند سال ۹۸ تا ۱۶ فروردین ۹۹ مردم کردستان هفت میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب آب مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان افزود: این میزان مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن ۱۷ درصد افزایش داشته است.

محمدی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و برای مقابله با بیماری کرونا قسمتی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان به طور غیر حضوری انجام می شود.

وی یادآور شد: اعلام مصرفی و تعویض کنتور، صدور و پرداخت قبوض، قطع و وصل انشعاب به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: شهروندان  از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی و با مراجعه به سامانه خدمات مشترکان آب و فاضلاب به آدرس  abfacs.ir می توانند خدمات مورد نیاز خود را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر: ۱۲٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha