۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
۲ هزار و ۷۴۴ کیلومتر از شبکه توزیع برق زنجان به کابل خودنگهدار مجهز شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۲ هزار و ۷۴۴ کیلومتر از شبکه توزیع برق زنجان به کابل خودنگهدار مجهز شد

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: دو هزار و ۷۴۴ کیلومتر از شبکه توزیع برق استان زنجان به کابل خودنگهدار مجهز شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع برق زنجان،علیرضا علیزاده از عملیات تبدیل کابل مسی به خودنگهدار در شبکه توزیع برق استان زنجان خبر داد و گفت: استانداردسازی شبکه‌های توزیع، کاهش تلفات و جلوگیری از سرقت سیم‌های برق از اهداف اساسی اجرای این پروژه است که خوشبختانه تاکنون با وجود مشکلات فراوان در تامین نیازهای پروژه، بیش از دو هزار و ۷۴۴ کیلومتر از شبکه توزیع برق استان زنجان به کابل خودنگهدار مجهز شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های تدوین شده تا پایان سال ۱۴۰۰ در حدود ۸۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال از سیم مسی به کابل‌های خود نگهدار تبدیل خواهد شد که از این میزان تا کنون ۵۷۳ پروژه با تبدیل ۵۰۳ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: تا پایان سال نیز براساس زمان‌بندی حدود ۳۰۰ کلیومتر دیگر از شبکه توزیع برق استان به کابل خودنگهدار مجهز شود.

علیزاده تاکید کرد: با اجرای این طرح در راستای حفاظت از تجهیزات فیزیکی شرکت، سرقت سیم‌های برق نیز از سوی سارقان خاتمه می‌یابد و نوسانات برق و اختلال در ارائه برق پایدار به مشترکان به حداقل می رسد. 

کد خبر: ۱۲۵٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha