۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
ارزش ۶۱ میلیارد دلاری بازار جهانی گوشت منجمد تا ۲۰۳۱| گوشت ارگانیک جذاب می شود
سهم ۳۲درصدی محصولات گوشتی منجمد از بازار مواد غذایی

ارزش ۶۱ میلیارد دلاری بازار جهانی گوشت منجمد تا ۲۰۳۱| گوشت ارگانیک جذاب می شود

در حالی که ۳۲ درصد از سهم بازار جهانی مواد غذایی منجمد را محصولات گوشتی منجمد به خود اختصاص داده اند، پیش بینی می شود ارزش این بازار تا ده سال آینده از مرز ۶۱ میلیارد دلار عبور کند.

بازار؛ گروه کشاورزی: بازار گوشت منجمد که شامل گوشت گاو، گوسفند و مرغ است جزو بازارهای فعالی است که کاربرد نهایی این محصولات در بخش فرآوری مواد غذایی، خدمات غذایی و همچنین خرده فروشی می شود.

بر اساس گزارشات جهانی منتشر شده، تخمین زده شده بازار گوشت منجمد در سال ۲۰۲۱ رشدی بالغ بر ۵ درصد نسبت به سال قبل داشته است.

بر اساس گزارشات جهانی،  ارزش بازار جهانی گوشت منجمد با ثبت رشدی به میزان ۶.۵ درصد تا سال ۲۰۳۱ به ۶۱.۵ میلیارد دلار می رسد

سهم ۳۲ درصدی بازار جهانی محصولات گوشتی منجمد در ۲۰۲۱
داده های جهانی منتشر شده نشان می دهد: محصولات گوشتی منجمد ۳۲.۵ درصد از سهم بازار جهانی مواد غذایی منجمد را به خود اختصاص داده‌ و انتظار می‌رود.

از سوی دیگر این گزارشات حاکی از این است: ارزش بازار جهانی گوشت منجمد با ثبت رشدی به میزان ۶.۵ درصد تا سال ۲۰۳۱ به ۶۱.۵ میلیارد دلار می رسد. این در حالی است که ارزش جهانی بازار این محصول تا اواخر سال جاری میلادی بیش از ۳۲ میلیارد دلار بوده است.

عوامل موثر بر محبوبیت گوشت منجمد در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
کارشناسان می گویند: مواد غذایی منجمد در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته در نتیجه پیشرفت های استراتژیک و فناوری محبوبیت پیدا کرده است. به عنوان مثال، فناوری انجماد آزاد دارای مزیت هایی است که به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا هزینه تجهیزات انجماد را در زمان کمتری جبران کنند و به این ترتیب تولید محصولات گوشتی منجمد را ترویج می کنند.

این در شرایطی است که اکثر شرکت های فرآوری گوشت در حال حاضر از این فناوری به عنوان استاندارد استفاده می کنند، مانند گروه طیور اتحادیه اروپا، که به آنها اجازه می دهد با ارسال محصولات به مناطق و کشورهای مختلف، سطح تولید را افزایش دهند و از نظر جغرافیایی رشد کنند.

بر اساس داده های آماری منتشر شده،  انتظار می‌رود ارزش بازار گوشت منجمد هند تا سال ۲۰۳۱ به ۵.۵ میلیارد دلار افزایش یابد

رشدی ۴ درصدی بازار گوشت منجمد چین تا سال ۲۰۳۱| ارزش ۵.۵ میلیارد دلاری بازار گوشت منجمد در هند تا ۱۰ سال آینده
گزارشات جهانی می گوید: انتظار می رود صنعت گوشت منجمد در چین تا سال ۲۰۳۱ سالانه به میزان ۴ درصد رشد کند. کارشناسان معتقدند از عوامل اصلی تأثیرگذار بر فروش گوشت منجمد در چین، افزایش تقاضا برای غذاهای راحت همراه و افزایش تعداد زنجیره های خرده فروشی بزرگ، از جمله هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها است.

از سوی دیگر گزارشات جهانی نشان می دهد: صنعت گوشت منجمد در هند به دلیل پوشش قابل توجه کانال های توزیع در این کشور در حال افزایش است. تکامل فروشگاه‌های خرده‌فروشی مدرن مانند دی‌مارت، بازار غذا، اسپنسرز، و فروشگاه‌های مواد غذایی آنلاین مانند بیگ سبد و گروفرز در صنعت گوشت منجمد در هند منجر به رشد مثبت ۶.۹ درصدی تا سال ۲۰۲۱ شده است.

داده های آماری همچنین می گوید: انتظار می‌رود ارزش بازار هند تا سال ۲۰۳۱ به ۵.۵ میلیارد دلار افزایش یابد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، در کشورهای توسعه یافته از جمله آلمان، نیز سالانه بازار گوشت منجمد به میزان ۳.۸ درصد رشد می کند.

انتظار می رود تا سال ۲۰۳۱ ارزش بازار جهانی گوشت ارگانیک منجمد به ۶.۷۵ میلیارد دلار برسد

پیش بینی بازاری به ارزش حدود ۷ میلیارد دلار برای گوشت ارگانیک منجمد تا ۲۰۳۱
به گفته کارشناسان جهانی، محصول گوشت منجمد شامل دو بخش «گوشت منجمد معمولی و گوشت منجمد ارگانیک» است.

گزارشات جهانی می گوید: انتظار می‌رود بازار جهانی گوشت ارگانیک منجمد تا سال ۲۰۳۱ سالانه رشدی به میزان ۷.۷ درصد داشته باشد و ارزش این بازار در مدت نامبرده به ۶.۷۵ میلیارد دلار برسد.

گزارشات جهانی می گوید: طبق گزارش انجمن تجارت ارگانیک، فروش اقلام غذایی ارگانیک در ایالات متحده به ۵۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ رسیده  که بیش از ۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

کارشناسان جهانی همچنین می گویند:  انتظار می رود افزایش تقاضا برای غذاهای ارگانیک باعث افزایش تقاضا برای محصولات گوشتی ارگانیک منجمد در دوره پیش بینی شده ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۱ شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha