۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
شهرک گلخانه‌ای در اراضی کوره آجرپزی جورقان احداث شود
فرماندار همدان:

شهرک گلخانه‌ای در اراضی کوره آجرپزی جورقان احداث شود

همدان - فرماندار همدان خواستار یکپارچه‌سازی و احداث شهرک گلخانه‌ای در اراضی کوره‌های آجرپزی جورقان شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی در ستاد توسعه کشت‌های گلخانه‌ای همدان اظهار کرد: در شهر جورقان پس از تعطیلی کوره‌های آجرپزی شاهد وضعیتی نامناسب بوده‌ایم که آثار فعالیت آنها هنوز باقی مانده و با فروش خاک و ماسه و رها شدن این اراضی چیزی عاید مردم نشده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های پیش‌بینی شده برای جورقان از جمله بازار چوب و احداث گلخانه‌ها تاکنون اجرایی نشده است، عنوان کرد: پیرو بازدید استاندار و دستور کمک به توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در اراضی کوره‌های آجرپزی دستگاه‌های ذیربط پای کار آمدند تا ضمن بهبود این وضعیت نابسامان شاهد تحولی در جورقان باشیم.

فرماندار همدان همت اهالی، مالکان کوره‌ها و اراضی جورقان را لازمه کار دانست و اافه کرد: شورای شهر و شهرداری جورقان، معتمدین و کسانی که اهلیت این کار را دارند باید دلسوزانه وارد عمل شوند تا با استفاده از این فرصت کار اجرایی شود.

وی آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای استان همدان در این راستا خبر داد و افزود: یکپارچه‌سازی و احداث شهرک گلخانه‌ای در اراضی کوره‌های آجرپزی جورقان باعث ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی و حفظ سهم مالکان در این اراضی خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۵٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha